ws ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

c3826926

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2000
Berichten
646
Hallo; ik gebruik ws ftp al een tijdje tot volle tevredenheid maar nu ik een nieuwe pc heb met XP-home erop gaat het niet meer van een leie dakje want als ik een bestandje wil uploaden krijg ik de volgende melding.

! send error connection aborted transmitted 16896 bytes in2,5 sec (67,24 kbps) transfer failed.
452 disk quota exceeded.

Ik heb dit probleem nog niet eerder gehad en wie kan mij helpen om dit op te lossen.

Alvast hartelijk dank............Paul
 
Dit lijkt op een fout aan de serverkant. Die melding betekent meestal dat je je maximale hoeveelheid schijfruimte bereikt hebt.

Van providers mag je meestal maar een X aantal MB gebruiken en daar zit je dan waarschijnlijk overheen. Verwijder een paar oude bestanden en probeer het dan nog eens.
 
Hoi, bedankt voor je snelle reactie maar aan de hoeveelheid mb's kan het niet liggen want ik gebruik deze ftp alleen om een homepage te uploaden en deze mag 20 mb groot zijn en ik zit nog niet eens op de helft.

In ieder geval dank voor je tip.

Gr......Paul
 
Ok :) Werkt het nog wel als je de ingebouwde Internet Explorer ftp client gebruikt?
 
Hoi, ja de eerste keer op de nieuwe pc werkte het nog goed.

Maar waar kan ik die ingebouwde ftp vinden. ( XP-Home )

Groetjes en nogmaals dank.......Paul
 
als je in internet explorer ftp://ftp.jesite.com intoetst opent ie ook ftp sites. (Met windows icoontjes :))

Er zit ook nog een commandline client in, die kun je vinden door bij Start > Uitvoeren het commando "ftp" (zonder aanhalingstekens) te geven. (Maar das wel iets ingewikkelder, maar toch snel te leren)
 
Hoi Niels

Het is gelukt en hij zat inderdaad boven zijn limiet omdat mijn homepage een paar keer in verschillende mappen was geupload.

Nogmaals dank en groetjes.Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan