WS2_32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieboyke

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Ik krijg steeds een foutmelding:

Kan entrypoint van procedure freeaddrinfo niet vinden in dll- bestand WS2_32.dll.

Ik heb zopas McAfee antivirus verwijderd. Als ik dit programma opnieuw installeer ben ik van deze foutmelding verlost.

Kan iemand mij zeggen hoe ik deze foutmelding kan verwijderen. Soms blijft ze een tijdje weg maar dan na onbepaalde tijd komt ze opnieuw tevoorschijn.

Alvast bedankt. :thumb:
Steven

edit: Waarschijnlijk fout antwoord! Ik blijf zoeken /edit

Laatst bewerkt:
Daar dacht ik ook aan Thomas-jan, maar als je op google zoekt kom je ook bij socks2-dll's uit :confused:

Ik heb nu AdAware en Spyhunter laten lopen en beiden kunnen niks vinden. Als ik naar dit bestand zoek op mijn pc dan kom ik uit op 2 locaties nl:

C:\WINDOWS\System32
C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i

Als ik de foutmelding lees is het iets van entrypoint (geen flauw idee wat dit is) dat hij niet vindt.
En Freeaddrinfo doet vermoeden aan Ad-ware

Toen ik deze fout voor de eerste keer had heb ik McAfee geinstalleerd. Maar nu ik McAfee heb ge-uninstalled komt de fout terug.
:( :( :(

Ik zou Spyhunter verwijderen en dan opnieuw scannen met Adaware.

Spyhunter is een (vals) programma dat spyware op je PC installeert!

Hier staat een hoop info over valse antispywareprogramma´s.

Laatst bewerkt:
Hey jongens, Ik heb het gevonden.
Het gaat hier dus echt wel om een stukje Spyware van McAfee. Op deze site vond ik de nodige uitleg hierover:

tjek de link

Eindelijk ben ik er vanaf en één ding is zeker, McAfee wordt op deze PC niet meer geinstalleerd. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan