ws_ftp Ipswitch

Status
Niet open voor verdere reacties.

aguila

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
dag allemaal,
weet iemand of er een Nederlandse handleiding bestaat van Ipswitch? Met de Engelse help kom ik er niet uit gezien mijn beperkte kennis van het Engels.
graag bedankt,
ad

dank dank bertus,
ik hoop dat ik er mee uit de voeten kan. ik zal denk ik eerst maar weer eens Ipswitch opnieuw installeren zodat ik met een schone lei weer kan beginnen.
De resultaten laat ik nog weten.
gr.
ad

dag bertus,
nou alles is gegaan zoals het zou moeten gaan, alleen werkt het uiteindelijk niet zoals ik zou willen. ik wil nl. mijn homepage (weer) op het net zetten en dat lukt me tnt niet. alles gaat goed met ipswich tot aan het einde als ik "connect druk". de inhoud van linkerschermpje was dan al naar het rechter verplaatst en na "connect" hoor ik een klap op de gong en dan zou het op het net moeten staan maar helaas pindakaas. wat doe ik niet goed? of moet ik met dit probleem naar een andere rubriek toe?
ik hoor het graag.
gr.
ad

Ja ja het is voor de bakker. ik moest alleen maar de snelkoppeling vernieuwen. drukte is op de oude dan zou ik naar de vorige homepage gaan en die was weg natuurlijk. dus het adres even opnieuw ingetikt en ziedaar. maar bedankt bertus.
gr.
ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan