wvm bijlage in incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinaa

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
17
heb al enkele dagen probleem om eenmuziek bijlage te openen in incredimail
ging eerst met windows media player
maar nu opent het met nero showtime (dus mislukt )moet ik nu eerst opslaan voor ik het kan openen wie kan me helpen omdat weer met windows of media player te kunnen openen zonder opslaan de bijlage
dank bij voorbaat
 
Laatst bewerkt:
tinaa zei:
heb al enkele dagen probleem om eenmuziek bijlage te openen in incredimail
ging eerst met windows media player
maar nu opent het met nero showtime (dus mislukt )moet ik nu eerst opslaan voor ik het kan openen wie kan me helpen omdat weer met windows of media player te kunnen openen zonder opslaan de bijlage
dank bij voorbaat
incredimail :(

maar goed, dan moet je dat bestand eerst nog een keer opslaan, dan rechtsklik je erop, kies je voor openen met.... programma kiezen(onderaan de lijst), en dan kies je voor windows media player en zet je een vinkje in het vak "dit type bestand altijd met dit programma openen" en klik je op ok.

vanaf dan zal je bestand altijd met WMP worden afgespeeld, afhankelijk van het bestandsformaat...
 
Laatst bewerkt:
sjunnie zei:
incredimail :(

maar goed, dan moet je dat bestand eerst nog een keer opslaan, dan rechtsklik je erop, kies je voor openen met.... programma kiezen(onderaan de lijst), en dan kies je voor windows media player en zet je een vinkje in het vak "dit type bestand altijd met dit programma openen" en klik je op ok.

vanaf dan zal je bestand altijd met WMP worden afgespeeld, afhankelijk van het bestandsformaat...
thanks heb het kunnen veranderen maar ging niet bij openen met heb op eigenschappen en dan kon ik daar aanvinken met wat ik het altijd wil openen
dank je voor je vlugge hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan