ww van wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo heb een huawei g510.hoe kan ik eigelijk mijn ww..zien ja kan op vergeten drukken en dan opnieuw invoeren en daar kan ik een vinkje zetten bij ww zien .
Maar als die 1 maal weer verbinding heb gemaakt kan ik mijn ww nergens zien weet iemand hoe dat wel kan.
Mss is daar een app voor maar ik kan helaas niks vinden.
Voor dat iemand met een vraag kom maar je weet je ww toch ja die weet ik maar lijkt mij gewoon makkelijk dat je hem net zo kan zien als zeg maar op de laptop.

groetjes sjoerd
 
Zo ver ik weet is ook op je laptop het WW niet zonder meer te zien, tenzij je de instellingen pagina van je router bekijkt maar dan ben je al ingelogd op de router.
 
Nou als ik op mijn internet verbinding ga staan zie bij lage dan kom ik dus hier en dan kan ik mij ww zien die ik heb als ik vinkje doe bij tekens weer geven..daarom mij vraag kan dat niet in een mobiele foon123.jpg
 
Dat is dan het wachtwoord dat je zelf hebt ingetikt om de verbinding te maken. Als je die niet (meer) weet en dat veld is leeg, kun je die alleen in de instellingen van de router terug lezen.
 
Via wifi key recovery te vinden in de app store kan je al je opgeslagen wachtwoorden terug lezen
 
met wifi key recovery moet je telefoon geroot zijn en dat is de mijne niet dus heb ik er niks aan helaas maar toch bedankt
 
In dat eigenschappen scherm waarvan jij een afdruk hebt genomen kun je kiezen voor tekens weergeven. Dan wordt het wifi wachtwoord zichtbaar.

Of dat in de telefoon zomaar zichtbaar is, er zijn hulpprogramma's voor. Ik neem aan dat een programma hier root rechten voor nodig heeft, maar je kan voor alternatieven kijken.
 
Laatst bewerkt:
Dat zei hij zelf al in #3 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan