www.canyourunit.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter2499

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
Hoi, ik wou vanochtend kijken of mijn Battlefield: Bad company vietnam het deed.
Maar nu ligt op een of andere reden canyourunit eruit. Ik heb het al op 3 computers geprobeerd maar nergens doet ie het..
Serverfout
De webpagina op http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ is momenteel niet beschikbaar. De pagina bevat wellicht teveel verkeer of is offline wegens onderhoud.
Hier zijn enkele suggesties:
Deze webpagina later opnieuw laden.
HTTP-fout 503 (Service Unavailable): De server kan het verzoek momenteel niet uitvoeren. Met deze code wordt aangegeven dat dit tijdelijk het geval is. De server is na het oponthoud weer beschikbaar.
heeeeeeelp!

of weet iemand uit zn hoofd of hij het doet:
Intel core 2 duo, 3,00 ghz.
NVIDIA quaddro GT218GL 512 mb
Foxconn G3IMX-K moederbord

doei!

Laatst bewerkt:
Jep, ik heb het zelfde probleem. Ze zijn aan het updaten heb ik gehoord. Een skin update. Dus de site is even niet toegankelijk. Ik weet nu niet even uit mijn hoofd hoelang het dicht is.

Dus het licht niet aan je computer.

Je zegt niet welke Browser je gebruikt. Misschien kun je dat er beter bij zetten. Maar ik zie dat je Google Chrome gebruikt :p

Laatst bewerkt:
Topic verplaatst naar Spellen > Overige / Algemen vragen, daar ik niet zie wat dit topic met "Overige Programmeertalen" te maken heeft.

Met vriendelijke groet,

Erik Booij
Moderator Helpmij.nl

Ze zijn aan het updaten heb ik gehoord. Een skin update. Dus de site is even niet toegankelijk.
Dankje voor de snelle antwoorden!

Topic verplaatst naar Spellen > Overige / Algemen vragen, daar ik niet zie wat dit topic met "Overige Programmeertalen" te maken heeft.
Sorry, ben nieuw :o

Dat weet ik wel. p.s. kijk eens op : canyourunit.com

dan geven ze iets weer.
En het is geen update. Het is een server storing. Van het systeem.

Dat weet ik wel. p.s. kijk eens op : canyourunit.com

dan geven ze iets weer.
En het is geen update. Het is een server storing. Van het systeem.

ik zag het ook pas nét: 500 Internal Server Error: System Requirements Lab is temporarily unavailable at this time. System Requirements Lab is affected by major Amazon EC2 cloud service disruption (http://status.aws.amazon.com/), they are working on the issue.

ben benieuwd wanneer de site weer online is...

hij doet het weer!
alhoewel ik geen verschil zie.

bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan