www.gumballonline.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
389
Ik heb een siteje gemaakt met OA. Vuurwerkfilmpjes en fotografie, dit zal nog uitgebreider worden in de toekomst. Verder heb ik een klein forumpje, maar dat stelt nu nog niet zoveel.

www.gumballonline.nl

Have fun ;)
 
Ziet er leuk uit:thumb:. Ik heb niet zoveel commentaar. Alleen het onderdeel 'Hard en Software' op het forum niet zo bij je site passen. Ik denk dat je je dan beter alleen op vuurwerk filmpjes/foto's kunt richten. Ook zou je misschien wat over vuurwerk kunnen vertellen.
 
Geplaatst door megabit
Ziet er leuk uit:thumb:. Ik heb niet zoveel commentaar. Alleen het onderdeel 'Hard en Software' op het forum niet zo bij je site passen. Ik denk dat je je dan beter alleen op vuurwerk filmpjes/foto's kunt richten. Ook zou je misschien wat over vuurwerk kunnen vertellen.

ja... Moest een beetje een invulling geven aan de site... Over datvertellen over vuurwerk heb je een goed punt. Daar zal ik eens over nadenken!!
 
Ziet er netjes uit, alleen koop ff die arles, dan ben je van die lelijke footer af (of maak die foorter tekst even dezelfde achtergrondkleur als je site, zodat je hem niet ziet (sorry stout van me :), maar jah als het pakketje de moeglijkheid biedt moet je r misbruik van maken toch ? :) ))

En persoonlijk zou ik ook even die filenames uitzetten en een template maken voor je foto's (met achtergrondje etc)
 
Ja leuk hoor!
2 puntje's:

1. in het menu staat alles met kleine letters behalve Foto's. Ik zou dit ook met een kleine letter doen staat netter;) .

2. wat is het nut van de intro-pagina?? Ik houd daar eigenlijk niet zo van......

verder wel aardig!! cijfer 7.5
 
leuke site Matthijs, maar ff een vraagje:
heb je nog steeds 10 vingers? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan