www.jeeigendomeinnaam.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
ik wil mijn eigen site online zetten.
Wat kost het nou precies???

Ben ik er met die 12 euro per jaar, of komen er nou nog kosten bij??

Wil iemand mij helpen??

Mvgr,
Johan

Hangt van je eisen af.

Wil je een mySQL database? ASP / CGI / PHP support? Frontpage extenties? Hoeveel mb ruimte en hoeveel dataverkeer? enz enz.

Geplaatst door johandezeeuw

Ben ik er met die 12 euro per jaar, of komen er nou nog kosten bij??
12 euro is wel wat heel krap voor een jaar.
Je bedoelt waarschijnlijk dat je voor 12 euro een domeinnaam hebt. Als jij vervolgens voor diezelfde 12 euro het domein kopplet aan de webruimte die je hebt bij je provider, dan is het te doen.

Wil je een "echte" host: dan zul je even moeten gaan rondkijken bij verschillende hosters wat ze jou bieden voor een X bedrag per jaar.

Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb een simpele website gemaakt in frontpage 2000.
Ik verwacht niet veel bezoekers, en heb aan een stuk of 3/5 mailadressen voldoende. Die 10 MB is ook ruim voeldoende want er komen weinig plaatjes op.

Voor die 12 euro leg is dus de domeinnaam vast.
Maar komt er dan nog geld bij om mijn site te "hosten"

Mvgr,
Johan

12 euro is het bedrag dat je dient te betalen bij welk bedrijf eigenlijk?

Wat wil je uitgeven eigenlijk? Op zich hoef je voor zoiets niet zo heel veel kwijt te zijn. Elke host kan je aanbieden wat jij vraagt.

die 12 euro is op die site van www.jeeigendomeinnaam.nl

Ik wil gewoon zo goedkoop mogelijk mijn site online zetten, en er een paar mail adressen bijhebben?

Liefst zet ik mijn site vanuit frontpage online

Kun je iets aanraden??

Mvgr,
Johan

Ik gebruik al ruim een jaar de diensten van www.efficienthosting.nl ... Daar ben ik erg blij mee.

Zie de link hieronder voor de verschillende prijzen.

http://www.efficienthosting.nl/producten.php

Voordeel is dat het geen groot bedrijf is, dus je kunt altijd aankloppen met verschillende vragen en ze zijn nog eens vriendelijk ook.

Als je wil kun je op mijn site kijken om te zien of hij snel genoeg is of niet voor jouw site;

http://www.assassins-in-stealth.com (nog niet klaar)

Normaal maak ik geen reclame voor bedrijven, maar ik vindt wel dat EH een aanrader verdient heeft. :thumb:

die 12 euro is op die site van www.jeeigendomeinnaam.nl
Ah, ik zie het.

Voor 12 euro per jaar heb je daar het beginnerspakket. Dat is excl. BTW. Een .nl domeinnaam kost daar €18,86 , niet duidelijk is of dit in of excl btw is.
Per jaar ben je daar bijna 37 euro (incl) kwijt. Dat is niet duur, alhoewel ik wel mijn twijfels heb bij de samenstelling van het pakket, geen idee heb hoe de service is en welke kwaliteit je kan en mag verwachten.

Dank voor je reactie.

Jammer dat je hier slecht 5 subdomeinen aan kan maken. Ik had er een stuk of 8 in gedachte.
Wel goedkoop hoor!!

Mvgr,
Johan

Dank voor je reactie.

Jammer dat je hier slecht 5 subdomeinen aan kan maken. Ik had er een stuk of 8 in gedachte.
Wel goedkoop hoor!!

Mvgr,
Johan

5 is standaard en voor de meeste sites meer dan genoeg, maar als je meer wil kan dat ook wel DENK ik. Gewoon die gast ff mailen of op zijn forum een bericht zetten.

Dank voor jullie tips.

De site heb ik gemaakt in frontpage.
Het liefst zet ik hem ook vanuit frontpage online.
Kan dat bij alle hosts?

Mvgr,
Johan

Gebruik web1000.com als webruimte:thumb:
Ftp toegang,
Gratis,
En koppel er dan een domeinnaam aan:confused:
die kost geld op .nl en .2ya.com en .tk is gratis;)
Als je zo goedkoop mogelijk wilt zijn

ik heb even op die site gekeken maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat er iets niet klopt.

Ik kan me dus gewoon mijn eigen domein registeren met .tk, en mijn site via frontpage uploaden?

Zit er geen addertje onder het gras?

Mvgr,
Johan

Nee helemaal niet want ik gebruik het zelf ook en uploaden gaat met ftp zeer makkelijk

Zit er geen addertje onder het gras?
Jawel, het gaat om een gratis service. Zoek eens op het forum naar gatis hosts en je weet waar ik op doel.

Je 5 mailadressen jouwnaam@+jouwdomein.nl kun je daarmee vergeten, net als subdomeinen etc. Service en support is ook ver te zoeken, en dan vergeet ik nog pop up/unders, banners, andere reclame etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan