www.jippii.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hoi

Ik heb xp pro op mijn pc, en ik heb adsl advanced van planet, alle sites gaan snel bij mij, maar ik heb altijd problemen met de site www.jippii.nl , ik speel daar graag een spel. maar die sit gaat altijd erg traag bij mij. iemand een idee heo dat komt.

Alvast bedankt.

Upload Snelheid

Deze site laadt bij mij echt heeeel snel in!
Heb je toevallig niet kazaa of ander programma aanstaan dat je upload snelheid leent?

Greetz Cyberfighter

Re: Upload Snelheid

Geplaatst door Cyberfighter
Deze site laadt bij mij echt heeeel snel in!
Heb je toevallig niet kazaa of ander programma aanstaan dat je upload snelheid leent?

Greetz Cyberfighter

bij mij laat ie wel snel, maar als ik een maal mijn nick naam heb gevuld. dan gaat het erg traag, en de spellen gaan niet snel bij mij, nee heb heb geen kazaa runnen, wel winmix nu, maar zonder gaat het ook traag.

Heb je een link ofzow waar ik het inloggen en spel kan uitproberen of is dit alleen voor prive gebruik?

Greetz Cyberfighter

Als ik een gameroom in ga genaamd bomberman is hij inderdaad lang bezig met het laden van et java applet.
Erg..... Lang....
Dit licht dus niet aan je verbinding zoals ik er nu over denk. De site zal niet echt snel zijn en het applet misschien ook wel best groot. Dit is dus in combo het gevolg dat het langzaam gaat :(

Greetz Cyberfighter

Nee hoor, je kan gewoon spellen spelen tegen andre mensen.is niet voor prive.

Hier op www.jippii.nl rechts onder op een room klikken, dan gewoon een naam intypen. en dan ben je binnen, dan gewoon een spel kiezen iemand uitdagen en je speelt.

Alvast bedankt

Geplaatst door Cyberfighter
Als ik een gameroom in ga genaamd bomberman is hij inderdaad lang bezig met het laden van et java applet.
Erg..... Lang....
Dit licht dus niet aan je verbinding zoals ik er nu over denk. De site zal niet echt snel zijn en het applet misschien ook wel best groot. Dit is dus in combo het gevolg dat het langzaam gaat :(

Greetz Cyberfighter

Thanks , das jammer.

Thanks, maar ik had al java op mijn pc anders kon ik die site helemaal niet bezoeken.

maar jij kan een verouderde versie hebben.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door the_dannyboy
Bij mij gaat ie redelijk snel, zelfs met kazaa aan...

ja die site gaat snel maar je ook een spel gespeeld daar, dat gaat er traag bi mij.

Geef ff wat meer info. Welke browser en welk OS gebruik je?

Hier @ Mozilla in WinXP is me CPU telkens 100% bij het laden van die applets. In Iexplore werkt het gewoon snel.

Laden van de java-aplet duurt bij mij ook erg lang

groeten Oossie

Geplaatst door BrEeZeR
Geef ff wat meer info. Welke browser en welk OS gebruik je?

Hier @ Mozilla in WinXP is me CPU telkens 100% bij het laden van die applets. In Iexplore werkt het gewoon snel.

Ik gebruik win xp pro, in netscape doet hij helemaal raar die site, en explorer, doet hij alleen echt 100% goed als ik bijv, om 1 uur avonds daar kom, en ik heb adsl avanced van planet, verder gaan gewoon, alle sites erg snel bij mij.

Laatst bewerkt:
misschien teveel mensen op de site, je ziet het wel aan CU2 die is ook heel vaak erg langzaam door overmatig gebruik van de site heel irritant maar weet er verder geen oplossing voor sorry succes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan