www.lenen-en-geld.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

vragenfreak92

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Hoi!

Ik heb een vraagje. Wat vinden jullie van deze site? Zijn de kleuren oke, of geef je de voorkeur aan een andere kleur?
En wat vind je van de informatie? Duidelijk?

Ik hoor het graag!

ziet er goed uit, paar kleine opmerkingen:

misschien zou het mooier zijn als je de witte sidebars ook blauw maakt (of een overgang maakt naar het wit), net als de linker en rechterbovenhoek (de linker en rechterbovenhoek achtergrondkleur zou dus door moeten lopen naar beneden).

probeer te zorgen dat je niet na elke zin enter drukt.
dus:

Op deze site kun je informatie vinden over geld, leningen en alles wat daar mee samenhangt. Voor het laatste nieuws over de economische crisis, leningen en nog veel meer! De site word vaak ge-update, en er is dan ook altijd wat nieuws te vinden! zie de onderwerpen aan de rechter kant van deze pagina!

i.p.v.:
Op deze site kun je informatie vinden over geld, leningen en alles wat daar mee samenhangt. Voor het laatste nieuws over de economische crisis, leningen en nog veel meer!
De site word vaak ge-update, en er is dan ook altijd wat nieuws te vinden!
zie de onderwerpen aan de rechter kant van deze pagina!

verder een mooie site

Laatst bewerkt:
ziet er al stuk netter uit, misschien nog de sidebars wat anders kleuren, maar ik vind hem wel professioneel eruit zien.

misschien zou je wat kunnen adverteren via adwords ofzo? je hebt hem toch wel aan zoekmachines toegevoegd he :P? gewoon ff googlen op add url to search engines

misschien zou je wat kunnen adverteren via adwords ofzo? je hebt hem toch wel aan zoekmachines toegevoegd he :P? gewoon ff googlen op add url to search engines

hahaha ja tuurlijk.. meteen als eerste xD

Weet jij zo toevallig war er van die acties zijn van die adwords tegoedbonnen?

--- edit: heb het bij google zelf gevonden, krijg je 50 euro adwords tegoed

Laatst bewerkt:
Je kunt ook gewoon meer bezoekers vragen met adverteren op buitenlandse sites? http://autohits.dk Ik hoor je al denken, dat is een autohitter, maar zit ook bannerexchange bij!
Of meer het nederlandse publiek: http://www.dutchleader.nl

Daar kun je ook adverteren. Als je ze van goede informatie geeft kun je hoog komen!

Moderator-[Edit] 2x referral uit de links verwijderd. [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Michel S!
En wat vind je van de informatie? Duidelijk?
Voor mij is de informatie (helaas) superduidelijk: er is weinig informatie... :confused:

Stel ik zou geld willen lenen en via Google op je site terechtkomen:
  • ... dan valt het me op dat nergens een "afzender" te bekennen is. Zeker bij financiele informatie en/of adviezen wil ik wel graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb: hoe betrouwbaar de informatie is, wie er achter zit, en wat de financiële deskundigheid is van degeen die de info aanbiedt.
  • ... dan valt me op dat de DSB nog in het rijtje met "Huidige leenrentes" staat, wat bij mij enige twijfels over het waarheidsgehalte van de rest v/d site oproept.
  • ... dan valt het me op dat de pagina nieuws een van Google geleend (iframe) nieuwsoverzicht is; wel met bronvermelding, maar voegt verder weinig toe. En Google staat waarschijnlijk hoog in Google. ;)
  • ... dan valt het me op dat het artikel op de homepage overgenomen is uit Trouw, waar er "copyright Trouw" onder staat, en ik me afvraag of dat zomaar kan. Los daarvan: een gekopieerd artikel heeft weinig toegevoegde waarde, en Trouw zelf staat waarschijnlijk hoger in Google dan jouw site ooit zal komen.
  • ... dan valt me op dat het onderwerp "BKR, wat is dat?" een hier en daar wat samengevatte kopie is van de info uit Wikipedia over dit onderwerp. Voegt niets toe, ... enz.
  • ... dan valt me op dat het onderwerp "Restschuld" ook regelrecht (met bronvermelding) uit Wikipedia komt. Voegt ... enz.
  • ... dan valt me op dat het onderwerp "Lenen, of toch maar sparen?" me niets vertelt wat ik al niet wist.
  • ... dan valt me op dat het onderwerp "Geld" me ook niets vertelt wat ik al niet wist.
Samengevat: deze site heeft voor mij aan inhoud weinig te bieden.
En er zijn ook al heel veel sites die proberen advertentie-inkomsten te halen uit trefwoorden als "lenen", "geld", "sparen" enz. De concurrentie is groot!
Voor mij is het daarom maar helemaal de vraag, of het lonend zou kunnen zijn om eerst zelf te adverteren voor je site (om zoveel bezoekers te trekken, dat je winst kan halen uit die bezoekers die op een advertentie bij je klikken). Volgens mij is dan het risico levensgroot, dat je er meer geld in stopt dan dat je er uit kan krijgen...

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan