www.localhost.com maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonsai1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2011
Berichten
4
Hallo,

Ik ben bezig om Magento op mijn Windows 7 Desktop te krijgen.
Ik heb daarvoor de turtorials van Devin Olsen gebruikt ging allemaal erg goed tot dat ik moest zorgen dat www.localhost.com zou werken.
En hier ging het mis
c:/Windows/System32/drivers/etc/host

Tot zover was ik , ik was niet in staat dingen toe te voegen aan die map wel te verwijderen en dat heb ik dus ook perongeluk gedaan..(leek)
Wilde al mijn pc terug zetten naar fabrieksinstellingen maar voordat ik dat doe wil ik graag jullie hulp vragen.
Ik heb van alles al geprobeerd gisterenavond, zelfs de map op mijn pc naam gezet maar dat hielp niet.

Wie kan mij helpen?

(ik heb ook mijn vraag in een eerder topic gesteld deze mag en kan verwijderd worden het staat nu dus dubbel)
 
www.localhost.com bestaat niet. Dit zou gewoon localhost moeten zijn. Wanneer je dit als adres opgeeft, wordt via DNS lookup lokaal dit vertaald naar adres 127.0.0.1, welke gedefinieerd is als loopback. Oftewel, 127.0.0.1 verwijst altijd naar het systeem waar je op dat moment op werkt.
 
Localhost doet het ook prima gebruik daarvoor XAMPP , maar gaat om www.localhost.com
dat zou ook moeten werken

dit komt van de turtorial website af

In order to have your localhost be directed as www.localhost.com, go to the bottom of your c:/Windows/System32/drivers/etc/host host file and include this:

127.0.0.1 www.localhost.com
Hit save and refresh Apache. Your local host should now be accessible to by going to http://www.localhost.com instead of http://127.0.0.1.


En dat krijg ik niet voor elkaar
 
Heb wel lichte ervaring met Apache, maar nog nooit geprobeerd om daar domeinnamen in te zette voor een lokale name lookup. Kan je daar ben ik bang niet verder mee helpen.
 
Ok, in ieder geval bedankt voor je reactie
Iemand anders die me kan helpen dat in het host bestand te krijgen.. ik krijg steeds de melding als ik het wil opslaan dat ik de eigenaar niet ben, heb dit al geprobeerd te wijzigen maar het lukt niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan