Beste Jordie,
Ik vind het een mooie website, duidelijke opmaak (op mijn resolutie althans) en niet teveel afleidende kleuren.
Nu ging je vraag over de opmaak, maar ik denk dat je graag professioneel wil overkomen, dan is een juiste spelling ook zeer belangrijk.
Ik zou dus nog even de spelling goed (laten) nakijken, een paar voorbeelden:
- Je gebruikt teveel hoofdletters, dat kan als storend worden ervaren, zoals al gezegd door Jarrin, maak van de "U"een kleine letter, verder zou ik woorden als "Startend Ondernemer" en "Hobbyist" ook met een kleine letter schrijven. Ook de alineakopjes zouden aan een hoofdletter genoeg hebben "Waarom Kiezen Voor Ons?"
- Kleine spellingsfoutjes: " streven wij ernaar om goedkoper te zijn als alle andere Reclame Bureau's" (vergelijking, "als" moet "dan" zijn), "Reclame Burea's" spel je als "reclamebureaus", zo ook "Veel Gestelde Vragen", moet zijn "veelgestelde vragen"
Zo zijn er waarschijnlijk nog een paar kleine imperfecties.
Op
www.woordenlijst.org kan je woorden waar je over twijfelt opzoeken. Ook staan daar alle spellingsregels uitgelegd.
Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik je hier op wijs, het is niet waar je om vroeg, maar ik denk dat het wel helpt.
Liefs,
Marleen.