www.mijndomein.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee maar het is niet duur daar, ;) ik heb er ook al een paar keer gekeken. Alleen er is geen php en mysql ondersteuning dus ben ik daar niet verder gegaan.

500mb is vrij veel, geen datalimiet is ook erg fijn als je een drukke site hebt.

mmm, in die tijd toen ik keek niet (een tijd geleden)

Ik host een domein bij mijndomein.nl. Gaat goed. Ik denk dat je er niet moet zijn als je veel extras witl hebben. Over de service kan ik niets zeggen omdat ik daar nog nooit gebruik van gemaakt heb.

Ziet er ook wel goed uit, heb maar eens wat info gevraagd over meer dan 500MB webspace en hoe het zit met een reeds bestaand domein. eens kijken of ze inderdaad zo snel antwoorden als ze beweren, wordt vervolgd :)

Sarvo zei:
Ziet er ook wel goed uit, heb maar eens wat info gevraagd over meer dan 500MB webspace en hoe het zit met een reeds bestaand domein. eens kijken of ze inderdaad zo snel antwoorden als ze beweren, wordt vervolgd :)

En Sarvo , zijn de mensen van mijndomein vlot?
Heb n.l ook interesse in deze hostingprovider .:thumb:

Ik had netjes binnen 2 dagen antwoord dat het €30,- per jaar extra kost per 500MB extra webruimte. Volgens mij zijn die wel okee :thumb:

Hen al 1 jaar een site bij hun gaat wel goed ondersteuning wel reactie bnnen 24 maar vaak geen goeie uitleg, als je zakelijk een domein naam neemt bellen ze om ondersteuning , maar prive niet dus wel degelijk verschil , maar zeker niet duur, verder geen probleem .

nadja:)

Heb je dar ook een admin zoiets als 'DirectAdmin' of zit die functie er niet bij. Waar je e-mail adressen aan kan maken, file manager etc. ?

ja je kan email adressen aanmaken volgens mij 5 stuks:)

mvrg
nadja

nadja zei:
ja je kan email adressen aanmaken volgens mij 5 stuks:)

mvrg
nadja

mijndomein.nl zei:
Ongelimiteerd aantal e-mail adressen.
Dus onbeperkt... maar er zal wel een soort van een admin bij zitten. :thumb:
maar of dit ook onbeperkte pop3 zijn....

Ik ga denk ik binnenkort naar mijndomein.nl ik kende het bedrijf al maar toen was er volgens mij nog geen php ondersteuning dus heb ik er nooit meer naar gekeken.... :eek:

Ik heb nu alleen nog een domein naam. De host zou oko binnenkort komen alleen dan voor 30 euro per jaar (50mb 2gb traffic).

Nou weet ik niet of ik gewoon kippig ben, maar ik zie nergens waar je je kan aanmelden :confused:
Ik heb al een domeinnaam, dus daar zal het wel in zitten

Laatst bewerkt:
Je kijkt eerst of je domein naam nog vrij is en zo ja kun je die registreren

Mee eens, maar ik heb al een domeinnaam die ik dan bij hun wil onderbrengen en die optie zie ik nergens staan :(

Heeft iemand ervaring met het emailaccount, dat mijndomein.nl aanbiedt voor 19 euro? En dan bedoel ik niet alleen betrouwbaarheid maar ook een eventuele datalimiet voor emailverkeer? Want dat zie ik niet op de site van hen terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan