www.radiocorner.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

hetwillem

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
52
Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen week wat zitten hobbyen, en heb een internetradio site gemaakt.
Hij is nog niet klaar, moeten nog wat schoonheids fouten uit, en de contact + advertentie pagina moet nog worden gevuld met informatie.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of jullie nog tips en op of aanmerkingen hebben :)

www.radiocorner.nl

Groet Willem

-- EDIT grote wijzigingen doorgevoerd qua vormgeving.

Ben benieuwd naar jullie mening! groet!
 
Laatst bewerkt:
zo overgenomen van andere site's??
het barst namelijk van zulke site's:shocked:
 
Dat klopt, maar ik vind het gewoon leuk om te maken.
leer je veel van, maar bovenal vind ik het leuk..
 
Ja het is misschien wel leerzaam, het ziet er ook wel redelijk uit, maar het voegt niks nieuws toe aan wat er al is op het gebied van dat soort websites.
Ook het aanbod van het aantal streams vind ik nog al karig. En het zijn zeker niet al mijn favoriete radiozenders in een overzicht, wat de headertekst wel wil geloven. En de stijl van de headertekst is een andere stijl dan de rest van de website en was ook een van de dingen waaraan ik me gelijk ging irriteren. Voor de rest ziet het er netjes uit.
 
Klopt, het is inderdaad geen nieuw concept, en al vaker uitgevoerd.

de header text moet inderdaad worden aangepast ben ik het mee eens,
en het radiozender aanbod zal ik ook zeker nog uitbreiden.

Allen bedankt voor jullie mening


--Edit headertekst aangepast
 
Laatst bewerkt:
Layout is netjes. Maar ik sluit mij toch bij de rest aan: dit soort sites zijn er al genoeg. Wel leuk om voor jezelf te maken voor je hobby.

Ik vind wel dat je missschien een andere player zou kunnen kiezen. Deze player werkt namelijk niet op de iPad, en dus waarschijnlijk ook Niet op de iPhone, iPod, etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan