www.startpagina.nl werkt bij mij niet meer???

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaopie

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Ik heb sinds een aantal dagen een vreemd probleem: www.startpagina.nl is al sinds jaar en dag mijn startpagina. Die start ook gewoon op, maar als ik vervolgens op een link klik, laat hij die pagina een halve seconde zien, en daarna verdwijnt die weer. Dat doet hij bij elke pagina waarop ik klik. Adressen die ik met de hand in de adresbalk intyp, geeft hij wél gewoon weer.
Ligt dit probleem aan mijn computer (Internet Explorer) of moet ik het bij www.startpagina.nl zoeken??

wie weet raad??

gr. Peter

:o Ben ik ff BLIJ dat ik mozilla firefox gebruik pffff anders had ik em nu ook gehad

alles gescand

Mijn Norton antivirus 2004 geeft geen enkele virus-melding. Mijn pc is tegen spyware beschermd met Spywareblaster, SpyBot en Ad-Aware, en alledrie de programma's geven geen noemenswaardige problemen. Tóch blijft mijn probleem met startpagina bestaan. Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de webmaster van startpagina...Maar eens kijken of ik daar iets op terug hoor.
Kan het iets met de mate van beveiliging van internet-explorer ofzo te maken hebben?

rechtsklikken werkt wél

Overigens:
Als ik op een link rechtsklik en kies voor: openen in nieuw venster, werkt het wél gewoon...???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan