www.swift-a1.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.
De site gaat kennelijk over een sport. Helaas staat er op de homepage niet welke.

De gekozen kleuren vind ik afschuwelijk en een ramp voor mensen met bepaalde oogafwijkingen.

De lijnen tussen de verschillende links zou ik weghalen (tabel-lijnen).

Als ik op de site kom, zie ik dat het over Swift gaat.
En als ik verder lees, zie ik dat dat een sportclub is.
Maar welke sport? Dat zou je toch minimaal op je homepage moeten vermelden, tenzij de site natuurlijk alleen voor bekenden en insiders is bedoeld.

Guus.

De tekst bij het logootje links bovenin is niet te lezen helaas. Voor de rest wel aardig!!
Een cijfer wil je?? Vind ik moeilijk dus daar begin ik maar niet aan:p

Ik vind het lelijk dat als je spaties in je bestandsnaam hebt (bv. bestand 1.html)

Dat word in de url van de bezoeker %20 en dat doe je erg vaak en dus is de url balk erg lelijk.

De site zelf is erg onduidelijk en geen idee welke sport.....

1. zet die TK banner uit
2. spaties uit de bestandsnamen, is niet mooi en niet handig. Gaat problemen geven
3. aparte kleuren :confused:
4. onduidelijk waar het over gaat
5. links werken niet?

Niet negatief bedoelt maar met een beetje kritiek kan je verder knutselen waardoor je site beter wordt.

site

Ben nog maar net met de site begonnen dus ik heb juist heel veel aan de kritiek want daardoor kan ik me site beter maken.

en: mijn scrollwieltje werkt niet op je site.... zeer irriterend. Misschien dat je daar iets aan kan doen.

Hier wel?

Alleen in dat framepje wel te verstaan, verder hoef ik niet te scrollen.

vreemd, misschien omdat het mozzila is. Zal eens met IE op je site kijken.

- Achtergrond is wat saaitjes
- Op grote resolutie is het blok met de link Home veel groter dan de rest.
- De inhoud, met het oranje, wordt midden in een cel gepresenteerd, met gelimiteerde hoogte. Bij mijn resolutie staat dit niet mooi.
- Die tabelborders zijn niet al te mooi.

@XP_PC: Er is niets mis met het kleurgebruik, oranje en zwart zijn een hele redelijke combinatie en als deze op een goeie manier samen worden gebracht kan dat een prachtig resultaat wezen :)

Je bent een aardig eindje op weg, maar moet nog wel wat dingen verbeteren Menno :)

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan