www.vandale.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
nu wou ik even weten wat een "aarding" was. Dus ik tik in www.vandale.nl en dacht dat ik zo wel een online woordenboek zou krijgen. Dat bleek dus niet het geval te zijn ik kreeg gewoon mijn eigen kazaa collectie te zien. Het dowen ging lekker snel en in kazaa werd er ook wel degelijk wat geupload. Allemaal heel fijn maar als we geen helpmij hadden wist ik nog steeds nie wat een aarding was. Ik gebruik kazaalite met de kazaa cheater der bij. Iemand nog meer last hiervan ?

Ik krijg gewoon te zien wat aarding betekend en er gebeurt niks met kazaa

U hebt gezocht op: aarding

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

´aar·ding (de ~ (v.))

1 aardleiding
2 het aarden

;) geen probleem

en ik wel. Ik denk dat het probleem in mijn host file ligt omdat er al bekend is dat de kazaa lite cheater bestanden van local host download en ik een aantal sites heb geblokeerd. Vandale staat er volgens mij niet bij maar toch ik zal eens mijn hostfile doorpluizen.

Aarding is trouwens metalen delen aan "aarde" leggen. Dit is om eventuele gebeurtenissen waarbij spanning (b.v. 220 volt) op je metalen behuizing of onderdelen komt onmiddelijk naar aarde af te voeren. Een bliksemafleider is eigenlijk ook een vorm van aarden.
In de computertechniek doen monteurs een bandje om de pols die ze aan aarde leggen als ze printen of andere hardware uitwisselen. Dit om te voorkomen dat een statische energie de hardware kan beschadigen.

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan