www6.overture.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
325
hallo allemaal

Ik wordt verschillende keren door-gelinkt naar een www6.overture.com site als ik bijvoorbeeld een advertentie site wil bezoeken...
Ik wilde zojuist een duitse internet pagina bezoeken en toen zag ik weer deze overture pagina. Deze pagina kan overigens nooit worden weergeven...

wat is dit???

groet van hobie1:thumb:
 
Ja, dat probleem heb ik ook, als ik bijvoorbeeld de site www.scholieren.com wil bezoeken :8-0:
En als ik ga pingen geeft ie ook aan dat er een time-out is...


Heb jij ook Wanadoo?
 
ja ik heb ook wanadoo...
Tzal dan wel aan de wanadoo liggen:mad:
 
Jazeker, het lijkt wel alsof er selectief sites niet doen :8-0:

www.mastermovies.nl en de site van mijn school www.rsglingecollege.nl doen het ook niet...best balen dat de site van mijn school het niet doet, moest voor Nederlands een verslagje sturen naar de docent per mail, kan nu niet :confused:

Maja, heb al de livebox opnieuw aangezet (stekker eruit), maar nog niks heeft geholpen...:(
 
Ik las hier over die www6.overture op
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=3074 het volgende van expert miekiemoes Malware Slayer:

Hoi,

Zoals mijn vermoeden al was... Het ligt niet aan jouw pc maar aan die wanadoo.nl zelf.
Ik heb het nl. zelf uitgetest en heb net hetzelfde zoals jij.
Heb er even een screenflash van gemaakt: http://users.pandora.be/bluepatchy/6overture.html

Met firefox heb ik dit niet. Enkel en alleen maar met IE en avantbrowser.

Dus, kortom... wees gerust, er is niks mis met je systeem. ;)
 
Ik heb Firefox nu geinstalleerd maar het werkt nog steeds niet, ik heb het idee dat het aan de livebox ligt, want op andere computers op mijn netwerk doen de desbetreffende sites het ook niet.
Ik kan ook niet pingen naar die sites.

Maar ik denk dat ik me op dat forum even aanmeld, misschien weten hun er meer vanaf.:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan