WYSIWYG editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmcUhrd

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Berichten
53
hallo allemaal

ik heb een website gebouwd maar nu wil ik in mij beheer module nog een tekst, de zogenaamde what you see is what you get, of WYSIWYG editor inbouwen.
weet iemand van jullie een simpele php gebasseerde editor die de volgende dingen moet kunnen, maar ook niks meer: tekst uitlijnen, opsomming maken met puntjes,streepjes e.d
tekst kleur geven, bold, italic en underline, lettergrootte,

ik sluit mijn code bij zodat je mij ook kan vertellen waar ik de code moet toevoegen/aanpassen

alvast bedankt

erwinBekijk bijlage index.rar
 
Hoi,

Je kan CKEditor gebruiken, dit is een (gratis) op Javascript/PHP gebasseerde Wysiwyg library. Ik heb in de index.php de juiste bestanden al ge-include. Het enige wat je zou moeten doen is CKEditor downloaden en de ZIP file uitpakken naast de index.php

Succes!

Guido

Bekijk bijlage index.rar
 
ok hij pakt de editor wel. maar als ik een nieuwe pagina maak dan geeft hij in de gwone pagina de inhoud niet weer als er html code in zit. zoals bijvoorbeeld de <li> opsomming. en ik kan de grootte niet aanpassen. moet dat in de javascript?
 
ok hij pakt de editor wel. maar als ik een nieuwe pagina maak dan geeft hij in de gwone pagina de inhoud niet weer als er html code in zit. zoals bijvoorbeeld de <li> opsomming. en ik kan de grootte niet aanpassen. moet dat in de javascript?

Als je hardcoded HTML in de CKEditor wilt verwerken kan dat. Klik dan op de knop "Source" Dan kun je de HTML er in zetten die je wilt. De grootte kun je ook aanpassen met een knop die in de editor zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan