x box in netwerk !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcos

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
ik heb verbinding maar hoe kan ik bestanden heen en weer zenden wie kan mij helpen ????????????????

Hallo
kijk eens op www.xbox-scene.com en dan bij turtorial, je hebt toch wel een modchip? Daar ga ik wel van uit. Een super handige tool is ''slayers auto installer'' die kan je krijgen op de goeie site www.xbox-tribe.com.
greetz
A.I.

Vraag verplaatst van netwerkproblemen XP naar Consoles

ja die heb ik maar weeet niet wat ik verder moet doen ?~?????? qua instellingen

wie gaat mij nou is uitleggen hoe ik een xbox op mn pc aan sluit ???

Geplaatst door remcos
wie gaat mij nou is uitleggen hoe ik een xbox op mn pc aan sluit ???

Als je voor de hulp betaald kan je zo reageren, aangezien helpmij.nl gratis is, is geduld op zijn plaats. Niet iedereen is de hele tijd online.

Hallo
Ik heb een 56k modem en een aparte netwerkkaart, ik heb in de instellingen bij ''settings en dan netwerk'':
ip 192.168.0.2 en dan defaultgateway 192.168.0.1 en dan static ip yes en dan dat dns 255.255.255.0. Zo moet het ingesteld worden op de xbox. Op de pc moet je bij bijv FlashFXP 192.168.0.2 en dan user ''xbox'' password ook xbox. Maar dit is alleen bij een netwerk zo als ik die heb, als je met een router werkt wordt het anders. Check die turtorials en het forum op www.xbox-scene.com
Greetz
A.I.

oke dank je wel dat heb ik nu ingesteld maar wat heb jij aan staan bij je instellingen van ej netwerkkaart zoals internet protocol paket planner enzzzzz en welke ftp programma heb jij ????

Hallo,

ik gebruik FLASHFXP werkt perfect.
Bij mijn netwerkkaart heb ik bij TCP/IP protocol heb ik ''het volgende ip adres gebruiken'' en dan ip adres 198.168.0.1 en dan bij subnetmasker 255.255.255.0 en dan bij standaard gateway ook 198.168.0.1 en bij DNS voorkeur heb ik niets staan. Zorg dat je ook 100FUll modes hebt aan staan dit kan je doen bij configureren van je netwerkkaart bij geavanceerd, dan wordt de verbinding een stuk sneller. Zorg ook dat je firewall uitstaat wanneer je verbinding wilt maken met je xbox.

Greetz
A.I.

oke nog ff 1 vraagje bij activiteit staat verzonden pakketten bv 46 en bij ontvangen staat helemaal nix weet jij wat dit betenkend en wat ik er aan kan doen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan