X-box live door meer personen te spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

twinmom1995

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2006
Hallo alemaal,

Wij zijn van plan om een X-box 360 te kopen voor onze drie zoons, zij willen ook X-box live.
Is het mogelijk dat zij dan alle drie gebruik maken van x-box live en dus ook een soort eigen account aan kunnen maken? Zo ja, hoe doe je dat dan?
Is dit niet mogelijk dan krijg je dus het probleem dat de eerste bv heel goed speelt en dus stijgt op de ranglijst en de volgende speelt slecht, daardoor zakken ze weer heel veel plaatsen. Ik voorzie dan een hoop ruzie.
Wij zullen niet de enige zijn met dit probleem en ik kan me ook haast niet voorstellen dat alle kinderen in 1 gezin niet een eigen account aan kunnen maken.
Het is toch zeker niet zo dat je voor ieder kind X-box live apart moet aanschaffen.:confused:
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.:thumb::thumb:

als je aan account aan maakt, kun je 1 maand gratis X-Box Live gebuiken volgens mij
en voor Gold betaal je €60,- daar kunnen dan alle accounts op..

als je aan account aan maakt, kun je 1 maand gratis X-Box Live gebuiken volgens mij
en voor Gold betaal je €60,- daar kunnen dan alle accounts op..
Dit moet ik helaas corrigeren.
Per inlogaccount (kunnen er volgens max 5 zijn) moet je Xbox live aanvragen. Voor 3 jongens houdt dit 3 x € 60,00 per jaar in.
Het alternatief is voor TS eigenlijk al geen optie meer, de ruzie als 1 de rangen aan het 'killen' is.
Ik heb hetzelfde euvel gehad met mijn vrouw, en wij hebben nu nog maar 1 account met Live

ok, ik wist het ook al niet zeker, ben zelf niet in het bezit van een Xbox :P
maar ik dacht dat het zo was, niet dus :P

de eerste link werkt niet,
en is deze site te vertrouwen,,
die aanbieding lijkt me een beetje nep.

Dit is echt ****!

Xbox Live is gratis.........Als je betaalt voor een silver/gold membership kun je allerlei dingen extra.

Account op de 360 heten: Profils!
Je kunt voor ieder kind een eigen Profil maken, en deze kunnen afzonderlijk spellen spelen.

Als je op het ene profile iets opslaat van je spel dan kun je dat op een ander profile niet spelen dan meot je dat opnieuw vrijspelen!

Maxuploader

Hallo,

We gaan het binnenkort uit proberen.
Inmiddels al wel een Gold membership in het bezit maar er is ook nog een wireless adapter nodig omdat het modem beneden staat een de X-box boven.
Daar moet weer even voor gespaard worden.
Zodra we hier duidelijkheid over hebben dan laten we dat hier zeker weten.

De wirreless adapter is aangeraden!
Want al dat gedoe met de kabel is zo ie zo een gedoe!

Totdat je de wirreless adapter hebt kun je het ook via je pc/laptop doen.
Als je hulp daarmee nodig hebt moet je het zeggen!

Hallo Maxuploader,

Bedankt voor je reactie.
Daar wil mijn zoon denk ik wel hulp bij.
Hij heeft het namelijk al geprobeerd maar dat is niet gelukt.

Opzich is het best simpel!
Als je het zo niet snapt, dat kan want het is moeilijk uit te leggen met tekst. Bekijk dan de volgende video op youtube eens: http://www.youtube.com/watch?v=BaGciPPePdM
Het is wel in het engels, Als je een draadloze PC/Laptop hebt bekijk de video en lees de beschrijving rechts van de video!|

LET OP: ALS JE EEN LAPTOP HEBT:
Als je een laptop hebt heb je een ingebouwde draadloze netwerkkaart en een netwerk ingang!

Wat je nodig hebt:
- Een computer/Laptop
- Een Netwerk kaart met twee ingangen OF: Draadloze netwerkaart/Adapter (PC) Een gewone netwerk kaart aantal inganagen maakt niet uit!
- Xbox 360 (duhh)

Als het goed is er een internet kabel/snoer bij de 360 geleverd.

1. Start de computer op en ga naar: Start > Control Panel/Configuratie Scherm >Network Conncetions/Netwerk Verbindigen.

2. Als je een gewone netwerkkaart hebt met 2 ingangen of meer lees verder.
Als je een draadloze neterwerk kaart hebt en een gewone netwerk kaart met 1 of meer ingangen ga verder naar stap: 5

3. Als het goed is zit 1 kabel in je computer voor het internet, stop de 360 kabel in de computer en het andere uiteinde in de Xbox 360.

4. Volg stap 1 (als je dat nog niet had gedaan) Doe rechtermuisknop op de nog niet gebruikte verbinding (Netwerk kaar tweede ingang) en druk op: Eigenschappen
Gaar naar geavanceerd/Advanced Vink het vinkje aan en klik op oke, Je kunt nu waarschijnelijk niet internetten totdat je dat vinkje weer uitzet als je stopt met spelen.

5. Doe de xbox 360 aan en ga naar Xbox Live stukje, druk op: Connect to Xbox live
volg de stappen op de xbox en lets play!

6. Volg Stap 1

7. Selecteer de LAN Verbding en de draadloze verbinding en doe rechtermuisknop

8. Klik op Network Bridge/Netwerk Brug

9. Er komt een klein schermpje wacht tot het weg is.

10. Doe de xbox 360 aan en ga naar Xbox Live stukje, druk op: Connect to Xbox live
volg de stappen op de xbox en lets play!

Veel suc6 als er nog vragen zijn stel ze gerust, het zal wel dat het niet de eerste keer lukt!
Als het fout gaat bij de compuer met de netwerk brug plaats dan graag even een screenshot (Screenshots kun je maken met het knopje: [PrtScnSysRq) op je toetsenbord.
Ga dan naar word of paint en doe Control + V En het screenshot verschijnt!

Maxuploader

Sorry voor de late reactie maxuploader!

Enorm bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan