X Box of PS 3 kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emcha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2008
Berichten
2
Beste,
Ik sta op het punt een playstation 3 of x box te kopen. Maar weet niet goed welk van de twee. Ik heb mij laten vertellen dat er met de PS 3 redelijk wat problemen zijn betreffende vastlopen. Ik kan maar geen keuze maken en dacht zal eens vragen aan anderen. Destijds heb ik de PS1 gekocht waar ik nog altijd mee speel en verder heb ik de PSP en nintendo ds. Ben daar heel tevreden over maar als ik die spelkwaliteit zie bij de huidige console's dan is er wel een serieus verschil. X-box zou dan weer een beter spelkwaliteit hebben dan ps3. Wie kan mij helpen in het maken van een keuze?

Groetjes,:D
 
elke console heeft prolemen.
zo was de xbox soms drive krassen gaf op de game disks.
dit probleem woord verholpen als je contact op neem met je verkoop punt.
ik zou toch de xbox nemen deze geeft echt mooier beelden dan de psp3.
moet zegen dat ik met mijn xbox nog geen probleem ben tegen gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb beide consoles en ben tevredener met de Xbox dan met de PS3.

Wat echt tegenvalt bij Sony is het gewicht van de controller, want qua beeld ontloopt het elkaar niks. Heb Burnout Paradise op beide consoles gespeeld en dat is werkelijk een spiegel van elkaar.

Ook vind ik het aanbod van PS3 tegenvallen en de prijzen liggen hoog.
De online community van Sony loopt zwaar achter t.o.v. Microsoft.
Wel heb ik er vertrouwen in dat Sony dit nog gaat inhalen, maar voor nu raad ik de Xbox aan.

gr. Greg
 
hoi ,
Nou , de Xbox 360 is erg goed(ik heb hem) , de PS3 ook
voordelen van 360 :
ERG GOEDE online community(Xbox Live)
Prijs :thumb::thumb::thumb:
controller :love:
Voordelen Ps3 :
Erg Stil,
beter Graffics
Beter en Stiller Cooling


Nou : Ik heb de 360 En bij Gta IV Haperd de beeld bij Veel actie ( Idem voor Pgr4 )
Bij men Maan de ps3 Gebeurd dat helemaal nooit en is ook veel plezander dat ie zo wenig lawaai maakt ,
Ik heb tog voor de 360 gekozen : Voor Xbox Live maar alsj alleen aan Singeleplayer Gaat doen ( of spiltscreen natuurlijk ) Zou ik egt gaan voor de Ps3..,
Tip: Halo 3 komt uit voor de ps3
Ik hoop dat dit u heeft geholpen,


EDIT: er bestaat ook voor de 360 zoiets als de intercooler maar die maakt NOG meer lawaai..,
 
Laatst bewerkt:
en als je toch voor de xbox gaat neem dan het nieuwe model.
deze heeft een falcon moederbord en een stroom verbruik van 175watt.
op deze nieuw console kan je gta spelen zonder problemen (vast loopers hangen ect.)
 
Er is niks meer vernomen van Emcha en ze zal na 3 maand wel een keuze gemaakt hebben.

Om deze reden is het niet nodig om dan nog met advies te komen. Derhalve zal dit topic dan ook gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan