X: schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fab300

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo,
Weet iemand wat de X: schijf is? Ik dacht de Boot schijf ofzo. En staat die schijf op de C schijf of op het moederbord of ergens anders?
Grtz. Fabian.

Uhm... ahum... ik zit in een modus dat ik de schijf van windows 7 in de pc moet doen om hem op te starten naar herstelprocedure. (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/636191-Boot-MGR-Compressed)
Op deze laptop waar ik deze vragen op vraag, heb ik die schijf niet.

Die schijf is 16,3 MB groot waarvan 13,8 MB beschikbaar. Hij heet "Boot (X:)". Als ik die schijf open staan er 4 mappen (Program Files, sources, Users, Windows). Als ik Windows open, komen er nog veel mappen en helemaal bovenaan staat de map Boot.

Ik zat erover te denken, aangezien ik Windows 7 gister geïnstalleerd heb, en niks meer werkt, de C: schijf gewoon te formatteren.Daarom wilde ik weten of de boot's op C staan. Ik heb alleen maar herstelpunten in XP, en die schijf heb ik trouwens niet eens meer. Ik kan Windows dus niet herstellen. (Ik had Windows XP op de C schijf staan, en Windows 7 daaroverheen, plus Windows 7 op een tweede partitie.)
Dus ik was/ben van plan de C: schijf gewoon te formatteren.

Laatst bewerkt:
Ja snap ik maar mijn vraag is eerder: Wordt die Boot-Up schijf dan bewerkt ofzo?

Nou, ik heb hem dus maar geformatteerd aangezien ik vrij weinig te verliezen heb; de computer werkt anders toch niet. Bezig met installeren Windows.

Gelukt! Er is nu geen knipperend streepje meer. :)
Hoe moet ik er nu voor zorgen dat hij blijft werken? Ik las iets over dat je het vinkje bij "bestanden comprimeren om schijfruimte te besparen" weg moest halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan