X stream radio probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theowz

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Hey
Een tijd geleden werkte Xstream radio op mn laptop.. sinds een tijdje heb ik alles opnieuw geinstalleerd... enkel Xstream radio werkt niet... alles doet het behalve dit programma..
na installatie klik ik op het icoon en verder gebeurt er niets... alsof hij hem niet doorschakeld.. ofzo.. ik snap er niets van ! ik heb windowsmediaplayer 11.. en alles maar hij weigert op te starten (Xstream radio) ik klik erop en je ziet zandloper heeeeeel even en dat was het dan :(

kan iemand van jullie me helpen? heb al geprobeerd firewall uit te zetten en mn virusscanner ook al... niets werkt :(

mvg
Theowz

Begin eens hiermee: ga met je muis op dat icoon staan en klik rechts. Klik onderaan in het submenu op "Eigenschappen".
In het scherm dat je nu ziet, klik je op: "Doel zoeken".
Als dat niet het exe-bestand van XStream is, type je in het venster naast "Doel" het juiste pad naar dat exe-bestand. Let op: die regel moet tussen aanhalingstekens.
Klik daarna onderaan op "Toepassen" en daarna pas op "OK".
Nu zou de snelkoppeling wel moeten werken.

al de instellingen stonden goed, zowel de snelkoppelijk als de echte exe bestand kan ik op klikken maar gebeurt niets.. terwijl ik wel alles perfect heb geinstalleerd..
gr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan