x2900xt

Status
Niet open voor verdere reacties.

nick91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
1
heeey

ik heb gister een x2900xt 1 gb aan geschaft maar omdat ik geen geld meer had heb ik tijdelijk een asus a8v-vm gekocht voor me amd 4000 en me 1gb ocz geheugen die wil ik later upgrade maar als ik nu een spel wil spelen loopt hij even goed maar daarna gaat hij zo maar schokke en dan is het soms na een minuutje weer weg heel vreemd dus bij unreal 3 deed hij het ook ene keer liep het prima daarna kon ik niks meer rake van de schokken.
ik heb 23000 3dmark,s in 3d mark 2003 maar nog doet tie zo vreemd, nou zat ik te leze op de doos dat tie een 650 watt voeding vroeg maar ik heb maar een 480 watt tagan voeding zou dat het probleem kunnen zijn of is het iets anders. alvast heel erg bedankt voor julie hulp.


groeten nick
 
Ik lees op internet dat je inderdaad een goede voeding nodig hebt. Let ook goed op bij een voeding dat hij wel 480 watt kan zijn maar dat zeker de goedkopere voedingen die zeker niet (constant) kunnen leveren.

Probeer anders eens als test om zoveel mogelijk hardware van je voeding los te koppelen (Floppy - DVD-Drivers - Harddisken die je even niet nodig hebt etc) Test het dan nog eens.

Werkt het dan wel goed dan weet je zeker dat je voeding het niet aan kan. Werkt het nog niet dan kan het zijn dat de voeding nog te zwak is maar het kan ook natuurlijk een andere oorzaak hebbben. Het is een kwestie van proberen.

Check ook eens of er mogelijk een update is van de drivers van de kaart. Dit wil ook nog wel eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan