x700 pro naar GeForce 8800 GT

• Onderwerp starter Onderwerp starter AlexH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AlexH

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe kaart te kopen. Ik heb me de 8800 GT laten aanbevelen, alleen heb ik niet zoveel verstand van grafische kaarten. Ik heb een asus p5gd1 pro moederbord met een PCI-E x16 slot. Ik zou graag willen weten of de 8800 GT wel past op mijn moederbord en of er echt kwaliteitsverschil is met mijn huidige club 3d x700 pro?

Er zijn ook meerdere versies van deze kaart, waarvan de prijs behoorlijk verschilt.Verschilt de Inno3D Geforce 8800 van de XFX GeForce 8800, of betaal je slechts voor de naam?

Alvast bedankt voor de moeite

Verschil?

Hallo,

Een GF 8800 GT is een van de beste kaarten van dit moment hij past wel op je moederbord met je PCI-E x16 slot:thumb:

En de verschillende versies die zijn zeg maar meestal overgeklokt (beter maken) en dan zetten ze hun eigen merk erachter:D

[edit]Dus verschil met je vorige kaart zal er zeker zijn[/edit]

Laatst bewerkt:
Hallo,

Een GF 8800 GT is een van de beste kaarten van dit moment hij past wel op je moederbord met je PCI-E x16 slot:thumb:

En de verschillende versies die zijn zeg maar meestal overgeklokt (beter maken) en dan zetten ze hun eigen merk erachter:D

Bedankt voor de snelle reactie. Als de kaart past en beter is dan mijn huidige weet ik genoeg. :thumb:

Hallo,

Niet waar !!!!
De 9800GX2 is nu de beste kaart !
of de 9800GTX is ook een mooi kaartje!

TS @ je kan beter gaan voor de 9600GT :)
Goedkoper en even snel / Sneller

Laatst bewerkt:
Niet waar !!!!
De 9800GX2 is nu de beste kaart !
of de 9800GTX is ook een mooi kaartje!

Een van de beste kaarten staat er hea:D

Maar de 9800GX2 is gewoon niet te tippen :P Hij is heilig (nu nog wel:P)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan