X800 pro werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

m@ikel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Berichten
176
Hallo,

Ik heb vandaag een Ati Asus Radeon X800 pro gekocht, de kaart geinstalleerd, en ook alle software en drivers erbij geinstalleerd, en de pc herkent de kaart. Toen dacht ik laat ik eens even kijken hoe mooi de kaart is als ik een spel ga spelen, toen starten ik het spel 2006 fifa world cup op en in het menu ging alles perfect vervolgens ging ik een wedstrijd spelen en was alles in het wit, terwijl met mijn oude grafische kaart(XFX 5200 128 mb) het spel wel kon spelen (alleen bleef hij dan affentoe hangen) en ook andere spellen werken niet goed zoals bijvoorbeeld ghost recon advanced warfighter, ik ben iemand die graag games speel en deze dus ook met een goede kwaliteit wil kunnen spelen....
Is er iemand van jullie die weet wat ik verkeerd heb gedaan, want met mijn oude grafische kaart had ik geen problemen met deze spellen(behalve dat hij toen stotterde omdat het een oude kaart is)

Mijn systeem :

AMD Athlon 3000+
1 GB Ram geheugen(PC3200)
Ati Radeon X800 pro
Windows XP
350 Watt voeding


Wie kan mij helpen ????

Alvast bedankt

Maikel
 
En je hebt eerst de drivers van de FX5200 voor 100% verwijdert voordat je de ATI kaart plaatste. Heb je ook DirectX opnieuw geïnstalleerd na de installatie van de ATI??
 
Waar kan je de oude drivers van je videokaart verwijderen ?
En hoe moet je direct x eraf gooien en er weer opnieuw opzetten.

Alvast bedankt voor je hulp:thumb:

M@ikel
 
kijk eerst eens of in je configuratiescherm nog iets van nvidia te vinden is, zo ja verwijder dat.
 
ik heb gekeken in het configratie scherm maar er is niks te vinden van mijn oude videokaart en het gekke is als ik andere spellen opstart zoals call of duty 2 en rainbow six lockdown ik geen problemen heb en alles gewoon op high kan spelen.

Wat is er aan de hand en zou dan de enige oplossing zijn windows opnieuw installeren?

Alvast bedankt

M@ikel
 
Ey!

HEt probleem is opgelost ik heb de laatste drivers gedownload en nou werkt alles:D

bedankt voor jullie hulp


M@ikel
 
hoi

Maikel ,kan je mij die laatste driver opsturen ? als ik op die site ben van asus ,weet ik niet welke ik moet hebben?

Ik heb die kaart sinds gisteren en de driver op cd die je meegeleverd krijgt id een 4.05 driver en ik denk dat die al oud is voor de games Bf2 en zo!!

Alvast erg bedankt dit is mijn hotmail ..orninymorny@hotmail.com

Mikey
 
k heb je een mail gestuurd met de link naar de drivers!

suc6!

m@ikel

nog maals iedereeen bedankt, kan echt lekker gamen nu :D
 
hoi

Ja bedankt ..ik had die voruge drivers niet goed verwijderd! vandaar ..werkt perfect nu!!!

Mikey:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan