XAMPP installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
951
Ik heb nu al 5 versies van xammp gedownload, en allemaal (de 7zip exe extractor, de installer en de zip van verschillende versies) geven ze aan dat de bestanden kapot zijn oid!

Wat kan er mis zijn/ waar kan ik wel een werkende versie van xammp vinden (behalve op sourcefourge)

:confused:

Groet,
Lollige
 
...en allemaal (de 7zip exe extractor, de installer en de zip van verschillende versies)...

screeninstallerqc4.png


Deze doet het dus ook niet :confused:
 
Vreemd, ik zal het vanavond ook nog eens een keer proberen op een test PC.

5 weken geleden was er nog niets met de Download aan de hand en draait versie 1.6.6 hier als een zonnetje .

Je hoort van me
 
Zonder problemen geinstalleerd op een test PC met de link die ik je in een eerder bericht gaf.
Heb inmiddels XAMPP er weer vanaf gegooid.

Je zal het probleem dus ergens anders moeten zoeken.
 
Raar :confused:, want de zip, de installer en de 7z exe doen het alle 3 niet!

---

Ik heb net even een aantal andere installers gerunt, die allemaal wel normaal deden, maar hierna werkte de 7z exe toch!?
De andere geven nogsteeds errors maar ik ben blij zat dat ik nu xampp heb.

Bedankt voor je hulp!

Lollige
 
OK, gelukkig is het probleem opgelost, maar er was toch wat anders aan de hand en lag het niet aan 1 van de XAMPP installers.
 
Idd, maar ik zou echt niet weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken daarnaar, aangezien al mijn andere setups enzo wel normaal doen:confused:

Nou als iemand een idee heeft, ik blijf natuurlijk dit topic checken op nieuwe berichten

Groet,
Lollige
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan