Xampp probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

xFishy

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Beste mensjes,

Ik heb een probleem met mijn server, ik heb xampp geinstalleerd en MYSQL en APACHE aangezet.
Maar mijn localhost wil niet openbaar worden voor anderen [Je snapt me wel ...]
Ik heb geen router maar een LAN kabel naar mijn modem ...
[Ik heb windows 7 en heb port 80 al opengezet] + [Ik heb een poortscanner gebruikt en die zegt dat de port niet open is ...]
Ik heb dus echt geen flauw benul hoe ik die apache server moet openbaar krijgen...

PLZ HELP MIJ !!!! :$

en als je de server nou willekeurig naar een poort laat kiezen?:confused:

wat webstar zegt, moet je ook even naar kijken.

Maar je zegt zelf dat je port 80 hebt opengezet. Daar waar je dat hebt gedaan moet er dan ook een mogelijkheid zijn om die port(en) automatisch te laten beheren. Een vakje dat je moet aan vinken ofzo,, misschien moet je het vak waar je een poort invult leeg laten, dat hij dat automatisch toe wijst.

Kijk maar even

Greetz

Alvast bedankt

Ik kan er momenteel direct niet aan werken wegens persoonlijke omstandigheden [Niets ergs hoor :s ]
Maar ik had ook gedacht om NO-IP te gebruiken, Zij hebben een client dat je moet downloaden en dan moet je nog op hun site een host maken. Als ik die host probeerde te maken kon ik port 80 direct kiezen dat deed ik maar hij kon niet verbinden, Dus zal ik later als ik weer op die andere PC kan met Xampp etc erop die client eens downloaden en jullie tips gebruiken :)

Alvast bedankt x]

No-ip doet alleen dit

De NO-Ip zorgt ervoor dat je Externe ip adres(mijnip.nl) ook bereik baar word via bijv http://jowjowp.no-io.biz
Dus je port 80 MOET open, Andere optie is hamachi, Alleen dat moet je niet willen aangezien iedereen die je website dan wilt zien in je netwerk van hamachi moet komen

Nogmaals bedankt

Hoe moet ik die dan op hamachi laten draaien ?
En anders als iemand mij eens via teamviewer zou willen helpen om de port open te krijgen ....
Maar teamviewer is voor later want ik kan momenteel niet op die PC

Alvast bedankt :)

Ok maar kan je me al even uitleggen hoe je het met hamachi doet ?
Dan kan ik het op een andere PC met hamachi proberen
En als ik terug op die andere PC kan kan jij het met TV doen asje wil

Hamachi downloaden.
Netwerk boom opzetten

Andere pc hamachi downloaden.
Inloggen met de gegevens die je in die andere pc in hamachi hebt gevoert.
En voila

Ik denk dat ik de hamachi methode snap die kan ik eens proberen ....
Maar binnenkort kan jij [webstarr] als je dat wilt doen het via Teamviewer oplossen zonder hamachi .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan