xara 3D 6.0

• Onderwerp starter Onderwerp starter daan9
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

daan9

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Hallo,
Ik heb een animatie van mijn naam gemaakt met xara 3D 6.0
Nu wil ik dat graag gebruiken als afzender in mijn emailberichten.
Hoe moet ik dat doen?

Je kan Outlook (Express) automatisch een e-mailhandtekening laten toevoegen aan iedere mail die je verstuurt. Die kan informatie bevatten zoals naam, adres, telefoon, e-mail en website adres. Ik weet niet of het werkt met een animatie maar dat kun je proberen :)

Voor Outlook Express:

Ga naar het menu EXTRA > OPTIES. Kies in de dialoogbox het tabblad HANDTEKENINGEN. Klik op de knop NIEUW om een nieuwe e-mailhandtekening aan te maken. Selecteer nadien NAAM WIJZIGEN, en geef een naam aan je e-mailhandtekening. Ga naar het vakje HANDTEKENING BEWERKEN, typ de tekst in en klik op OK.

Om je nieuwe e-mailhandtekening te gebruiken, open je een nieuw bericht, zet de cursor op de plaats waar je de handtekening wil zetten, selecteer in het menu INVOEGEN, HANDTEKENING. Je kan deze laatste stap automatiseren door in het menu EXTRA > OPTIES > HANDTEKENINGEN de optie 'Handtekening aan alle uitgaande berichte toevoegen' te selecteren.

Voor Outlook:

Ga naar het menu EXTRA > OPTIES. Kies in de dialoogbox het tabblad

E-MAILINDELING. Klik op de knop HANDTEKENINGEN en selecteer NIEUW.

Geef de nieuwe E-mailhandtekening een naam en typ je tekst in het vakje. Klik op OK. Kies in de vorige dialoogbox voor welke e-mailaccount je deze handtekening wil gebruiken. Klik op OK.

Dank u wel voor u reaktie.
Kan zoiets ook in een msn emailadres?

Volgens deze draad niet meer. Alhoewel ik nog steeds mijn hotmailaccount toevoeg aan Outlook en dat werkt.

Oke dank je wel voor het meedenken!!

Groetjes Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan