xaramenu.js in vista problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejay117

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
In windows xp werkt onze website goed maar vista gebruikers krijgen als ze de menu willen openen een wit kader dat geeft moeilijkheden met de menu waardoor deze niet zichtbaar is.

Das echt jammer!

Wat verwacht je nu dat we gaan doen / zeggen? De info die je geeft is wel erg summier. Misschien kun je eens wat code / een link naar je pagina plaatsen? Dat vergroot de kans op een zinnig antwoord behoorlijk.

Ik zou zeggen vista gebruikers ga naar www.kermisland.be en kijk eens hoe die storende witte kader onzichtbaar te maken. Ik gebruik xp bij mij werkt de website normaal.

Aangezien het geen PHP-probleem is en ik vermoed dat het een CSS-probleem is gaat deze vraag naar de sectie CSS.

Zowel IE als FF doen het hier prima onder Vista. Geen problemen. Geen wit kader.

Ook bij mij geen witte kader of wat dan ook

Maar ik denk ook niet dat dit wat te maken heeft met Vista of XP, maar met de webbrowser die je gebruikt. Welke webbrowser gebruik jij, heb je misschien een screenshot ofzo?

Ook bij mij geen witte kader of wat dan ook

Maar ik denk ook niet dat dit wat te maken heeft met Vista of XP, maar met de webbrowser die je gebruikt. Welke webbrowser gebruik jij, heb je misschien een screenshot ofzo?

Zodra iklet die persoon ben probeer ik voor een screenshot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan