XBOX 360 aansluiten op PC monitor + wat andere vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leander400

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Hallo iedereen,

Binnenkort ga ik een Xbox 360 250GB kopen.:D Nu heb ik niet héél veel verstand van aansluiten van de Xbox 360:confused:. Ik heb een paar vragen:

-Ik heb een Samsung 2033SW monitor,
imgres
(geen HDMI aansluiting), en wil die aansluiten op mijn Xbox 360. Dat ik dus geen tv gebruik. Heb ik hier nog iets voor nodig? (kabel bv.)
-Mijn andere vraag is, ik denk dat het een hele ''domme'' vraag is,:o maar hier komt ie:Als ik mijn Xbox 360 heb aangesloten op mijn PC monitor, en ik heb mijn speakers aangesloten op mijn PC, en ik speel een spelletje, komt het geluid dan uit de speakers? Dit waren mijn vragen.

Mijn verontschuldiging dat ik niet veel verstand heb van PC's en dergelijke. Ik hoop dat jullie mij snappen.

M.V.G, Leander400;)

Laatst bewerkt:
op je eerste vraag heb ik geen andwoord dit kan je beter in de winkel even vragen,
ik durf je bijna zeker te zeggen dat je geluid dan door de speakers komt.
Succes!

Bedankt voor je snelle reactie MrTreefo!

Haha, misschien wat domme vragen van me, maar ik zal ze zelf echt niet weten. Als ik mijn Xbox 360 heb gekocht, zal ik kijken of het geluid daadwerkelijk uit de speakers komt.

Leander400

ik durf bijna zeker te zeggen dat je geen geluid uit je boxen gaat krijgen ! ... aangezien de xbox via je beeldscherm loopt en niet via de computer

als je wel geluid zou willen dan zou je toch een capture kaart moeten aanschaffen voor in je pc

met een capture kaart zou je dan ook je games kunnen opnemen

er zijn vast ook wel andere manieren ... kan ze alleen zo snel niet bedenken

Update :

1. ik denk dat je het best de standaard av kabel van de xbox kan nemen die overgaat naar vga - die zijn orgineel van microsoft te koop

2. misschien kan het ook met de hdmi kabel die verloopt naar een vga kabel - weet alleen niet of dit qua kwaliteit beter zal zijn
en bij deze oplossing zit alsnog geen geluid

bij optie 1 zou je de rood witte kabel naar een verloop je kunnen doen en die in de mic ingang van je pc kunnen stoppen

dat ziet er zo uit !

ik heb dit ook maar gelezen dus weet niet of dit ook echt werkt

Laatst bewerkt:
Als ik t me goed herinner (360 is alweer een tijdje geleden) dan zit er standaard gewoon een kabel bij met 3 tulppluggen die je in een bijgeleverd scartblok moet stoppen, vroeger stopte ik dan de geleplug wel in de scart en de rode en witte gebruikte ik in de aux ingang van een versterker.
Je tweede vraag durf ik met 99% zeker met nee te beantwoorden, je zou wel een overgangsstukje van de rood/witte tulp naar 3,5 jackplug kunnen halen en die via de microfoon ingang van je pc over de boxen laten lopen (als de geluidskaart dat ondersteund),,,
pfff hoop dat je begrijpt wat ik bedoel lol

Groet Ger

Edit: ik lees nu pas dat in t bovenstaande bericht al werd vermeld dat je een verloop naar mic ingang kunt gebruiken...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het nu wel zo ongeveer snap. Ik ga hem rond sinterklaas kopen, (dat duurt nog wel eventjes, maar toch). Ik heb al een beetje zitten Googleen, en anders kunnen ze bij de desbetreffende winkel me wel voorlichting geven. Alsnog; hartelijk dank voor jullie antwoorden, ik heb er zeker wat aan gehad!

Leander400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan