Xbox 360 Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardow20

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Hoi allemaal ik heb een vraagje !

heb een xbox 360 maar mijn beeld is niet egt supermooi het is meer dat ik het te klein vin zeg maar. de lettertjes zijn erg klein en erg moeilijk te lezen.

ik heb geen hd tv maar zo'n tv met een dikke achterkant zeg maar

wat kan ik hier aan doen om mooier en groter beeld te krijge want heb bij een vriend gezien en dat is ook veel leuker spelletjes spelen.

hoop dat iemand weet wat ik er aan zal kunnen doen

iedergeval bedankt

groetjes ricardo:)

Kun je de volgenden dingen misschien aangeven:
-Wat voor soort (merk) TV heb je?
-Wat heb je zelf al geprobeert?
-Heb je je Xbox al bij iemand andes of een andere tv geprobeert?

Zoals pilootnour5 al aangaf. Ik weet bijna zeker dat als je er een ander scherm/tv aan hangt dat hij het dan wel doet ... voor 50 euro heb je een tv op marktplaats :):p

1 het is een phillips tv wel een breedbeeld maa geen hd tis met een dikke achterkant beetje grote tv .

2 heb bij instellingen van me tv gekeken of der iets aan veranderd kon worde maar het heeft nei geholpen heb ook al ingezoomd maa daar word me beeld wel ietstje groter van maa tis niet beter zeg maar,

3 nee dat heb ik nog niet geprobeert .

maar als ik bij een andere vriend van mij kijk met een zelfde soort tv als mij maar iets kleiner die heeft hetzelfde probleem als mij zeg maar.

Wat voor kabel gebruik je ?
Hoe zien die aansluitingen eruit
kun je een foto maken wij hebbeb zon hd ding er tussen ofzo :S

[smallimg]http://www.kleinspul.nl/products_pictures/x-box_av_kabel.jpg[/smallimg]

[smallimg]http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/imagesweb/1146/1146-1.jpg[/smallimg]

Laatst bewerkt:
heb gewoon de kabels die er bij zaten dat is een microsoft kabel.

maar ik zie nu op die microsoft kabel dat er een soort schuifknopje op zit met de keuze

1 dhtv
2 tv

en hij staat op tv maar ik weet niet of dat verschil maak as ik hem op hdtv zet

Probeer eens. :)
Kun je als het niet helpt.
een foto maken van dat rare beeld

kan nu even geen foto maken morge wel maar heb dat schuifstekkertje omgedraaid. en dan heb ik geen beeld meer dus denk niet dat die helpt.

Ok, en als het kan niet vergeten om het op een andere TV te proberen.

Dan lees ik het morgen wel :)
ik zal nog even voor je zoeken ;)

Grtz,Hessel

oke dan spreek ik je morge

iedergeval heel erg bedankt voor de moeite groetjess

ricardo

Kijk eens op je xbox360 bij "Xbox settings" ofzo moet je even zoeken en dan display
daar kun je resilutie instellen het aantal hertz enzo
ik denk dat dat al heel wat helpt

Dit zal allemaal waarschijnlijk niets uithalen. De kleine en onduidelijke letters worden veroorzaakt door het feit dat je geen HDtv hebt, waarvoor deze console wel gemaakt is. Het schuifje op de kabel switcht tussen SD (wat jij hebt) en HD. Als je HD instelt heb je dan dus uiteraard geen beeld.
Enige mogelijkheid (naast een HDtv) is het kopen van een advanced scart cable. Deze heeft een scart aansluiting (net als de meeste SD tv's), maar geeft een stuk mooier beeld dan de standaard kabel. Ik heb hem ook ongeveer een jaar na mijn 360 aangeschaft, en wilde voor geen goud meer terug (heb inmiddels geen 360 meer). Zeker een aanrader, al haalt hij het uiteraard niet bij een hdtv.

Wij hebben een xbox360 op een tv die 6 jaar oud is :P
En zelfs daar doet hij het goed op. laat hem eerst een bij resolutie kijken even hertz instellen, en dan Kan hij eventueel zon kabel via internet kopen.
Toch denk ik om het een of ander dat het zo ook gaat lukken...

heb gekeken bij display maar kan geen resolutie vinden eninge diingen die er staan als ik op display druk is

1 hdtv settings
2 screen format
3 pal settings
4 screensaver

voor der rest is er niks moet er nu weer vandoor ben over anderhalf uur ongeveer terug. en die kabel die is ook nerges te krijgen niemand heb um :(

iedergeval bedankt :D

nog even over die kabels .

er staat een opmerking met twee verschillende kabels ik heb de onderste foto die kabels heb ik. mocht het helpen :P

Dat is inderdaad de standaard 360 kabel. Dat is echt een "het werkt maar meer ook niet" kabel, iig voor een SD tv. Wellicht dat je bij een (goede) winkel een keer de kabel mag "kopen", en als hij niet bevalt kan terugbrengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan