xbox 360 benq flashen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,

Ik probeer mijn xbox 360 met benq drive te flashen maar dat wil tot op heden niet.

Ik krijg een fout ''Status: 0x7F''

en dat moet niet nou heb ik al even ge googeld en toen heb ik de volgende link gevonden:

http://forums.xbox-scene.com/index.php?s=&...t&p=4177730

Maar als ik mijn systeem info bekijk van mijn sata kaart zijn die gegevens heel anders, en daar door kan ik mijn xbox 360 waarschijnlijk niet flashen (hij ziet de sata kaart niet)

Weet iemand ook hoe ik die gegevens verander zo dat hij wel mijn sata kaart ziet ?

Met vriendelijke groet, Heerenveen.

?

Al iemand het voor mekaar gekregen?
Bij mij ziet ie de drive volgens mij niet.
Heb een VIA 6421 pci kaart gekocht,maar heb het al tig x gepoogd,maar geen geluk.
Miss iemand een antwoord voor mij hoe ik ervoor kan zorgen dat ik met mijn pci kaart(met via chipset) me firmware kan checken en flashen.

Xbox 360 flashen

Al iemand het voor mekaar gekregen?
Bij mij ziet ie de drive volgens mij niet.
Heb een VIA 6421 pci kaart gekocht,maar heb het al tig x gepoogd,maar geen geluk.
Miss iemand een antwoord voor mij hoe ik ervoor kan zorgen dat ik met mijn pci kaart(met via chipset) me firmware kan checken en flashen.

Hallo,

het is mij inmiddels wel gelukt enige weken geleden.
ik had een blaster op mijn xbox 360 en die veroorzaakte de fout.
toen ik hem rechtstreeks heb verbonden wou het wel.

wat ik wel merkte was dat in de tut en filmpjes stond dat je hem meerdere keren uit en aan moest doen terwijl bij mij het maar 1x aan en uit was en hij deed het.

wat ik u aan kan raden is zoek naar filmpjes op www.youtube.com dat heeft mij enorm geholpen.

voor overige vragen stel gerust.

mvg, Heerenveen

?

Dank U voor Uw snelle reactie.

Gaat bij mij niet lukken vooralsnog.
Ik had al via yutube de diverse filmpjes gekeken.
En allles identiek stap voor stap nagedaan.
Ook met eerdere versies van Iprep gepoogd
Ik heb geen modchip in me console.
Maar ik denk persoonlijk dat het ergens te maken heeft met me pci kaart met via chipset(6421) ik kan er niets over vinden om dat ding aan de gang te krijgen.
Normaal met flashen zou je status van je drive moeten veranderen,maar er gebeurt niets.
Dus hij (me pci kaart)ziet mijn x360 drive niet.
Stuurprogramma's zijn wel geinstalleerd en alles zou naar bheoren moeten werken volgens windows,alleen moet ik nu nog ergens wat instellen zodat ik die drive kan uitlezen of zou het 'plug and play'moeten zijn en dat ie dan meteen wordt gezien?
Hoe heb je eigenlijk de orig.bin uit je drive weten te halen??

Sorry, hier gaan we je niet mee helpen. Het flashen van een 360 is iets waar Microsoft mensen voor bant van Live, dus het is klaarblijkelijk niet de bedoeling dat mensen dit doen.

Er zijn wel andere fora waar je eventueel informatie kunt vinden over dit onderwerp. (Zoek maar eens op Google op: 'xboxforum'...).

Hier zijn zulke zaken niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan