Xbox 360 controller voor PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs222

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
14
Hallo
Ik wil graag FIFA 10 op de pc spelen (ja ik weet het, geen zin om xbox of ps te kopen:eek:)
en hiervoor wil ik een geschikte controller. hierover heb ik een aantal vragen:

1 ik heb nu een logitech precision, maar op de demo doet ie raar (bal kaatst ver van voet af bij aanname) misschien weet iemand hier een oplossing voor? of wordt het in het echte spel nog goedgemaakt?

2 ik wil dus eigenlijk een nieuwe controller. Ik zat te denken aan een xbox 360 controller die je (dacht ik) ook op pc aan kunt sluiten. Heb je hiervoor een speciale xbox 360 controller voor nodig (pc versie ofzo?) of een gewone xbox 360 controller die je ook gewoon in de xbox 360 kunt doen. heb je hiervoor ook nog speciale software o.i.d. nodig..?

3 Als jullie goede ervaringen of iets anders hebben met een goede pc controller (voor fifa) hoor ik het hier graag omdat xbox 360 controller wel wat aan de dure kant is.

Iemand advies, ik hoor het zeer graag, want 1 okt is fifa 10 al uit ..!


Bij voorbaat veel dank, thijs!
 
als je een Xbox 360 controller wilt gebruiken zorg er dan voor dat je een controller koopt met een kabel!! wireless werkt niet tenzij je een xbox 360 wireless reciever voor je pc hebt
wat nogal onwaarscheinlijk is microsoft is gestopt met het produceren van die dingen

let ook op als je een wireless controller hebt gekocht met een apart kabeltje werkt het dus niet!! dat kabeltje is alleen bedoelt voor stroom

dus koop een xbox 360 WIRED controller voor de rest gewoon op microsoft.com kijken naar de drivers

de mijne werkt prima heb er veel fun mee speel marvel vs capcom ermee :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan