xbox 360 controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesalma

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
hey beste helpmij leden
ik heb een probleem met mijn xbox 360 controller
de LB toets daar is wat cola op gevalllen
wat is de beste manier om het schoon te maken
dank U:thumb:

Nieuwe Controller...? haha

Onzin !

Om je xbox 360 controller open te maken heb je een Torx schroevendraaier nodig (TX8).
Let op, koop geen bitje maar een echte schroevendraaier. De bitjes die normaal worden verkocht passen niet in het schroevengat van de controller.
Let er ook op dat er twee verschillende soorten Torx sleutels zijn.
Je moet de beveiligde torx sleutel hebben. Die herken je aan het gaatje in het midden van de schroefkop.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Torx

grumbkow en lazovicpsv kunnen hun post beter aanpassen.
Het is vast niet de bedoeling, maar de posts zijn misleidend.

ps: Ik weet dit omdat ik mijn controller uit elkaar heb gedraaid om em een mooie custom graffiti jasje te geven ;)

Laatst bewerkt:
Hoezo, moet je weer zo ene torx kopen. Jij hebt er een nieuw jasje om gedaan. Er is geen cola op gevallen. Dat gaat écht niet zo makkelijk. Gewoon nieuwe controller. Heb je die torX gekocht, kom je erachter dat de cola ín het 'mechanisme' komt. Handig.
Misschein kan jíj je post veranderen.

Een jasje erom is niet hetzelfde als cola.

Gaat je niet lukken ben ik bang.
Open maken is onmogelijk

dat zeg jij je kan xbox 360 controllers makkelijk open maken nieuwe binnen kant er in doen en klaar lol
moet je wel de binnen kant van een xbox 360 controller hebben :|
maar jah je moet wel weten wat je doet

Laatst bewerkt:
Ik zou gwn een nieuwe kopen (dat is dan mijn mening). Mocht je echter het geld niet kunnen missen. Dan kan je altijd nog die optie proberen om hem uitelkaar te halen. Btw werkt de LB knop nog?? Of blijft hij alleen maar hangen omdat dat allemaal kleeft enz? Als de knop nog wel werkt dan hoef je dat binnenste van de x-box controller niet te vervangen maar dan moet je gewoon ff dat knopje enz en erom schoonmaken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan