xbox 360 draadloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draccer

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Berichten
36
hey,

hier ben ik voor de zoveelste keer weer met een vraag over mijn xbox.

vandaag had ik ontdenkt dat de buren in mijn router hadden ingebroken (standaard admin/admin) en zat dus lekker de hele straat met mij te internetten.nadat ik dat vandaag weer gemaakt had door mn gebruikers naam en wachtwoord te veranderen en mac filtering weer aan te zetten kon ik dus niet meer met xbox live verbinden. alle draadloze apparaten hier in huis doen het behalve mijn xbox. de draadloze adapter die erin zit blijft rood licht geven ipv groen. ik heb de mac instellingen in mn router goed terug gezet, de upnp weer aangezet en poorten opengezet maar nog steeds niks.

iemand een oplossing? of zal ik lekker overstappen op een ps3?
 
- probeer eens een bedraadde verbinding, zodat de xbox de juiste instelling automatische kan detecteren, en daarna met wireless kan overnemen,

- heb je de juiste WPA / WEP codes toegevoegd op de console

- Heb je al een geprobeerd het router/modem te resetten
 
hey dorco bedankt voor de reactie.

wpa/wep gebruik ik niet dus dat valt helaas af. ook heb ik mijn router meerdere malen gereset en een kabel zal lastig gaan omdat de router op zolder staat en de xbox beneden.
 
Gebruik je geen beveiliging? Dan kan ik je ten strengste aanraden om dit toch te gaan doen!

Kun je bij de Xbox ook zelf de IP instellingen invullen? Misschien kun je dit dan doen?
 
ik gebruik het mac filter als beveiliging.

en zelf de instellingen invullen had ik inderdaad nog niet geprobeerd, ik ga het zometeen even proberen.
 
ik zat van de week even al mijn instellingen goed te zetten en zag dat de 360 ook een eigen macadress heeft. Misschien moet je die ook in je mac filter van je router toevoegen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan