Xbox 360 Elite aansluiten op versterker..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste mensen,

Ik heb sinds net de Xbox 360 Elite binnen gekregen. Prachtig ding, alleen mijn tv geluid is gewoon vreselijk!. dus wil ik de xbox op m'n versterker aansluiten. ik heb in de handleiding gekeken maar ik word er niet echt wijzer van. beetje onduidelijk staat het daar. en er zitten ook zoveel kabels bij geleverd!. wie heeft ook een xbox 360 en heeft hem ook op ze versterker aangesloten? Ik wil graag weten hoe dat moet.
 
nouw
k heb een verleng kabeltje van men tv naar men versterken
( dan in men tv via de koptelefoon ingang :p)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

als je een moderne versterker hebt koop je een optische kabel.
Die plaats je enrzijds in de versterker, aan de andere kant plaats je die in de componentkabel aan de Xbox zijde, daar heb je in de plug / stekker een mogelijkheid om de optische kabel in te prikken.

Zie ook de afbeelding.
Picture026Custom_01.jpg
 
Hoi,

als je een moderne versterker hebt koop je een optische kabel.
Die plaats je enrzijds in de versterker, aan de andere kant plaats je die in de componentkabel aan de Xbox zijde, daar heb je in de plug / stekker een mogelijkheid om de optische kabel in te prikken.

Ik heb gewoon een normale philips versterker waar op staat: Aux, CD, Phono, Tape en Tuner. Hoe sluit ik dit aan?
 
Kun je het type nummer geven, dan kan ik kijken of er een optische aansluiting aanzit.

Mocht je dit zelf kunnen/willen controleren ook goed (graag zelfs, scheelt mij weer ;))
Wat dan kan is met tulp stekkers de tv met de stereo toren te verbinden. Die tulpjes stop je in de tv bij geluid uit en op je stereo bij aux in.

Succes.
 
k heb wel een iedee hoe je dat kan doen:

als je de gweone kabel hebt met 6 stekertjes dan gebruik je bij een gewonen tv de geel wit en rood de witte en de rode zijn voor geluid ik weet niet of jij je versterker bij je X box heb staan of dat hij ergens anders staat

als hij ergens anders staat moet je ff een verlengkabeltkje bebruiken maar doe de rode en de witte eens in je versterker waarschijnlijk help dat wel
en dit doe je op de achterkand bij c-DISTK/tv

heb je een breed beelt tv dan weet ik dat zo niet dan moet ik even kijken hoe je dat doet en welke je nodig hebt
 
Laatst bewerkt:
k heb wel een iedee hoe je dat kan doen:

als je de gweone kabel hebt met 6 stekertjes dan gebruik je bij een gewonen tv de geel wit en rood de witte en de rode zijn voor geluid ik weet niet of jij je versterker bij je X box heb staan of dat hij ergens anders staat

als hij ergens anders staat moet je ff een verlengkabeltkje bebruiken maar doe de rode en de witte eens in je versterker waarschijnlijk help dat wel
en dit doe je op de achterkand bij c-DISTK/tv

heb je een breed beelt tv dan weet ik dat zo niet dan moet ik even kijken hoe je dat doet en welke je nodig hebt


Ik snap het nog niet helemaal!.. Achter in mijn tv zitten 3 gekleurde uitgangen. Rood, wit en geel. en daar boven zit nog een zwarte voor een hoofdtelefoon. en ik heb een normale versterker er onder staan op de kast met een AUX uitgang. Hoe sluit ik dit aan?
 
met een verlong kabeltje die je dan in je hoofd telefoon uitgang doet en dan stop je de andere kant in de je in AUX ingang

je moet dan wel een kabeltke kopen met 2 ''male'' kanten

das het enige wat ik dan nog kan bedenken

en anders kijk je aan de achter kant van je versterker
wat voor aansluitingen heb je alemaal daar achter??
 
Hoi Randy_50cent,

kun jij van de achterkant van de tv én de versterker een foto maken en deze hier plaatsen. Dan ga ik kijken hoe jij het beste alles kan aansluiten.

gr. Greg
 
Xbox-360-Elite-aansluiten-op-versterker

Hallo ik kan jou vast wel help en Heb je een Component kabel of een Standaard Rood Witte en Gele ....dat wil weten
Ken jij die splitter die van 2 naar 1 gaat . Dan sluit je die op die Witte aan en die andere splitter op de Rode en dan kan je met een
Audio kabel het naar jouw versterker aan sluiten die .Ik wilde ook het geluid op mijn versterker ik heb nu een dunnere av kabel voor mijn xbox 360 Slim gekocht ik hoor het wel van je anders bestel die kabel dan hier www.gamesmart.nl.
deze is iets dunner dan de standaard kabel dan kan je hdmi naar de tv en het geluid naar de versterker

Ik hoop je voldoende info heb gegeven over het aansluiten voor geluid Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan