Xbox 360 hardware gebruiken in PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Dit lijkt me onmogelijk. Maarja zogauw je iets niet weet moet je het maar vragen. En niet laggen om het Idee btw:D :D :D :D :D :D :D :D

Ik heb thuis een 360liggen lol.:eek:
Kan ik met een apparaatje etc de hardware van me 360 gebruiken voor me pc.:eek: :eek:

Geen twijfel over mogelijk dat dit niet kan maar verder heb ik ook nooit mensen horen zeggen dat het niet kan of het is zo voor de hand liggend dat we het er nooit over hebben. Maar het zou wel uber vet zijn natuurlijk.

Kan vast niet lol:p :p
maarja Duidelijkheid is altijd handig:D

hehe:eek:
 
Misschien kan je alleen nog het floppy station gebruiken maar dan houd het echt op...
 
wat is daar niet goed aan

ik weet niet wat er niet duidelijk is maar omdat jij het niet snapt. Ik heb een xbox 360. heeft dus allemaal hardware uiteraard. Kan ik die voor me pc gebruiken. Dat is mijn vraag. Maar blijkbaar kan dit dus niet zoals ik al dacht.
 
Laatst bewerkt:
Ooohh, je schrijft dus eigenlijk:

Ik heb thuis een Xbox 360 liggen, kan ik deze, eventueel met een apparaatje ertussen, gebruiken met mijn pc

Zo snapt iedereen dat het om een Xbox 360 gaat en dat je die wilt gebruiken in combinatie met een pc.

Een '360' alleen zegt zo weinig, ook de titel van je bericht geeft niets concreets hierover aan.
 
Inderdaad, het is hier geen Partyflock of TMF chat.. sjonge jonge zeg een beetje normaal typen is toch niet zo moeilijk?

Een Xbox360 is eigenlijk een soort PC (Je kan er ook Linux en volgens mij zelfs Windows op draaien als je goed prutst) maar of de hardware onderling uitwisselbaar is?? Lijkt mij niet dat een XBOX ook PCI-E/AGP kaarten gebruikt. De harde schijf heeft dan wel weer dezelfde aansluiting.
 
Ja ok Ik had wat duidelijker kunnen zijn inderdaad. Dat geld idd ook voor mijn topic title. maarja volgende keer doe ik dat dan maar beter:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan