Xbox 360 HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletobie

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
is het mogelijk om een externe HDD aan de XBOX 360 te hangen?? en daar dan bijvoorbeeld films of games vanaf te draaien ??

dit beantwoord redelijk mijn vraag alleen kun je er volgens mij niet vanaf gamen maar jammer dan:(

dit beantwoord redelijk mijn vraag alleen kun je er volgens mij niet vanaf gamen maar jammer dan:(

Nee klopt , het is niet mogelijk om vanaf een externe HDD te gamen , films kijken wel.
Ik ben daar ook een hele tijd achter aan gegaan en kwam er uiteindelijk ook achter dat het dus niet kon.

Waarom niet gewoon vanaf je schijf in je xbox zelf films kijken etc? :) Of heeft u geen Elite? :)

Kun je ook avi + srt bestanden afdraaien op de Xbox360?:D

Waarom niet gewoon vanaf je schijf in je xbox zelf films kijken etc? :) Of heeft u geen Elite? :)

Kun je ook avi + srt bestanden afdraaien op de Xbox360?:D

Xbox is Microsoft hé, dus voornaamlijk .wmv wat hij goed kan lezen.
Avi wilt hij waarschijnlijk ook wel pakken maar dan wanneer de ondertiteling(.srt) geïntegreerd zit.

Kan dit dan? Kijk eigelijk altijd mijn films via Laptop met HDMI kabel op de tv, en dan gewoon met VLC door daar subs toe te voegen.. :eek:

Hahaha.. nee! :D

Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde meer van, hoe krijg ik dan mijn subs "in" mijn AVI bestand? :p

Hahaha.. nee! :D

Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde meer van, hoe krijg ik dan mijn subs "in" mijn AVI bestand? :p

Hahah, dat zou ik niet weten, er bestaan wel heel wat sites die subs voor Divx aanbieden.
En .avi wil ook nog wel eens onder Divx behoren.

Typ even in google : ondertiteling.
Dan zul je wel wat vinden.

Quimi:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan