Xbox 360 Kleine vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxCommanderxX93

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
52
Hallo allemaal beste helpmij leden

Hier aantal vraagjes

1:Als ik een xbox 360 spel heb gedownload hoef ik hem alleen met img burn te branden en niks intestellen of wel

2:Wat zijn de beste dvd dual layer dvd;s om te branden of maak dta niet uit ?
3:kan mij Apparaatbeschrijving Optiarc DVD RW AD-7170S dual layer dvd;s branden of moet ik een niuewe kopen ?

MVG Gidion
 
Hallo allemaal beste helpmij leden

Hier aantal vraagjes

1:Als ik een xbox 360 spel heb gedownload hoef ik hem alleen met img burn te branden en niks intestellen of wel

2:Wat zijn de beste dvd dual layer dvd;s om te branden of maak dta niet uit ?
3:kan mij Apparaatbeschrijving Optiarc DVD RW AD-7170S dual layer dvd;s branden of moet ik een niuewe kopen ?

MVG Gidion


1. Je kunt voor de zekerheid even je gedownloade spel met ABGX360 scannen, of hij regio vrij + Stealth chekked is.. Verder MOET je xbox omgebouwd zijn (firmwire op de DL reader moet worden veranderd) anders speelt hij geen illegale DVDs af

2. Voor de beste kwaliteit, en langste levens duur van je DL reader moet je Verbatim Dual Layer DVD's kopen

3. Je DVD-branden kan ook Dual layer branden hoor :)

succes
 
1. Je kunt voor de zekerheid even je gedownloade spel met ABGX360 scannen, of hij regio vrij + Stealth chekked is.. Verder MOET je xbox omgebouwd zijn (firmwire op de DL reader moet worden veranderd) anders speelt hij geen illegale DVDs af

2. Voor de beste kwaliteit, en langste levens duur van je DL reader moet je Verbatim Dual Layer DVD's kopen

3. Je DVD-branden kan ook Dual layer branden hoor :)

succes

Maar kan ik bvb ook Platinum Dual Layer DVD+R 8x speed cakebox 25 stuks.

want die zijn wel wat goedkoper of is het met het branden zo dat hij dan sneller mislukt>?
 
Verplaatst Consoles --->> X-box / X-box 360.
 
Maar kan ik bvb ook Platinum Dual Layer DVD+R 8x speed cakebox 25 stuks.

want die zijn wel wat goedkoper of is het met het branden zo dat hij dan sneller mislukt>?

Dat kan, maar ik raad het je af....
De verbatim DVD's branden beter, (doe dit trouwens op 2×4 snelheid anders gaat het ook niet goed...)
wanneer je te veel goedkope dvd's gebruikt raakt het cache geheugen van de xbox vol, en dan zal deze na een tijdje geen gebrande dvd's meer lezen

oplossing om dit te fixxen....
laat de stekker van je xbox een hele tijd (24 uur ongeveer) uit het stopcontact, hierdoor loopt het geheugen weer leeg.


conclusie, gebruik de 'dure' dvd's
want wat is nu 2,50 (per dvd) voor 1 nieuw spel... met een nieuw waarde van 60 euro...
niks :p

ik heb zelf dvd's van verbatim bij opus gekocht...
http://opus.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=11523


prijs: 14,90 : 10 dvd's = 1,49 euro voor een nieuw spel... (niks dus =] )
succes..
 
ik gebruik alleen verbatim voor DVD+R DL. Andere dual-layer dvd's zijn gewoon niet zo goed als de verbatim dvd's. Maarja dat is alleen wat ik ervan vind :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan