Xbox 360 of een PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar als je niet echt om de bluray geeft, kan je ook een psp kopen
die is goedkoper, portable en kan je ook op de tv aansluiten
 
- Groot
- Geruchten: Vermoord je DVD's

Grootte: Hij is compacter dan de x360 (in de ps3 zit de voeding ingebouwd, dit meegerekend. Bij de x360 heb je nog altijd dat stukje gezwel aan de stroomkabel zitten.
de ps3 is absoluut NIET dvd-killing, het ging er juist om dat de x360 discs onbruikbaar maakte. Dit is tegenwoordig wel verholpen. Sinds de komst van de x360 elite maakt het op zich niet zo veel uit (allebei hdmi, dus beste beeldkwaliteit) alleen als je ook blu-rays wilt kijken, is een ps3 handig (blu-rays kijken heeft geen nut als je geen hdtv hebt, het is dan vrijwel hetzelfde beeld als een dvd op een sdtv)
maar als je niet echt om de bluray geeft, kan je ook een psp kopen
die is goedkoper, portable en kan je ook op de tv aansluiten
Dat is onzin, een ps3 heeft compleet andere / mooiere / technisch superieure spellen (vergeleken met de psp)
 
Laatst bewerkt:
Weet je welke console ik zou doen - PS3 MAN veel grafischer man en dan heb je ook nog gelijk een Blu-Ray speler ik zou het echt doen en het beeldkwaliteit van Assains Creed dat is een spelletje het Lijkt of je in een film zit Gt4 heb je ook op de xbox 360 maar dat is niet goed (loopt vast) korrelig en Blu-Ray je hebt nog nooit zo goed beeld gezien

Ik heb Zelf Playstation - 3 en ik geniet het meest ervann


Goede Raad De Playstation word steeds goedkoper Nauwww door de geldcrisis niet

Prijs 200
 
idd zelfs met 2 controllers en 2 spellen ligt hij rond de 300 euro in de winkel!
ik kocht hem toen hij uit was met 1 controller zonder spellen voor 600 euro!:(
 
Weet je welke console ik zou doen - PS3 MAN veel grafischer man en dan heb je ook nog gelijk een Blu-Ray speler ik zou het echt doen en het beeldkwaliteit van Assains Creed dat is een spelletje het Lijkt of je in een film zit Gt4 heb je ook op de xbox 360 maar dat is niet goed (loopt vast) korrelig en Blu-Ray je hebt nog nooit zo goed beeld gezien

Ik heb Zelf Playstation - 3 en ik geniet het meest ervann


Goede Raad De Playstation word steeds goedkoper Nauwww door de geldcrisis niet

Prijs 200
Mensen kinderen... wat een goede raad. Ik sla stijl achterover.. je hebt mij overtuigd. Welk spel is GT4? GT4 is namelijk Gran Turismo en dat is een Sony exclusive... het kan natuurlijk zijn dat je GTA4 bedoelt die inderdaad op 2 consoles is uitgebracht. Heb je dit spel op beide consoles gespeeld?

Anyhow! Kijk naar het aanbod en wat je met een console wil!!!! Dit is belangrijker want technisch ontlopen de consoles elkaar niet (grafisch etc). Sterker nog, dan is de 360 beter (huh, ja echt..) Ook al heeft de PS3 veel meer kwaliteiten, hij gebruikt ze niet, dus ben je niet constructief bezig met je apparatuur. Wil niet zeggen dat ik een expert ben, maar met de 3 next gen consoles durf ik wel te zeggen dat ik enige kennis heb met wat ze kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan