Xbox 360 of PS3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GlobalHawk

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
Berichten
14
Hoi,

ik wil graag een gameconsole gaan kopen, maar ik weet niet welke? Een Xbox 360 of een PS3? Als ik het vraag aan mensen die een Xbox 360 hebben zeggen zij dat ik een Xbox moet kopen en dat PS3 faalt/sucks. En als ik het aan mensen vraag die een PS3 hebben zeggen zij dat ik een PS3 moet kopen en dat Xbox faalt/sucks.

Wat is het voordeel van een Xbox t.o.v een PS3 en andersom? En wat zijn de nadelen van elke console? Hoe zit het met de prijs van de games? Ik weet echt niet welke ik moet kiezen. Kunnen jullie mij argumenten geven waarom ik juist wel/niet een Xbox 360/PS3 moet kopen?

Alvast bedankt voor je aandacht en hulp:)

(ik wist niet of ik deze vraag onder het subforum Xbox 360 of PS3 moest zetten, dus heb ik maar Xbox 360 gekozen.)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een Xbox 360, maar ik raad een PS3 aan. De PS3 heeft gratis online gaming, een blu-ray speler en naar mijn mening betere games. De kwaliteit qua graphics is bijna gelijk onderling. Veel verschil zul je ertussen niet gaan merken.
 
Ik heb zelf een Xbox 360, maar ik raad een PS3 aan. De PS3 heeft gratis online gaming, een blu-ray speler en naar mijn mening betere games. De kwaliteit qua graphics is bijna gelijk onderling. Veel verschil zul je ertussen niet gaan merken.

Dit klopt niet,
Xbox 360 met HDMI Kabel is beste Kwaliteit, en mijn Xbox 360 Slim speelt ook Blu-ray af
En bij Schooter Games hebben WIJ betere Kwaliteit
Dit is bewezen door Xbox 360/Microsoft
Wij hebben 24/7 Support je moet wel 40euro perjaar betalen
maar dat is het waard!

En trouwens onze Servers worden niet gehackt, die van PS3 liggen al 2weken eruit ofzo?
2Weken niet online spelen, LEUK HOOR!
 
@Symphony, bedankt voor je reactie.

En trouwens onze Servers worden niet gehackt, die van PS3 liggen al 2weken eruit ofzo?
2Weken niet online spelen, LEUK HOOR!

Pas op met wat je zegt. Je weet nooit of dat komen zal.
 
Xbox360.
Je hebt betere service.
Je kan lekker klasgenoten pesten die een PS3 hebben; ''Ik heb die update al, ik heb die mappack al'' Alles komt eerder op de Xbox. Ik heb er 1 gekocht en ik heb er nog nooit spijt van gehad. Ik speel soms bij een vriend op zijn PS3, en het komt dan regelmatig voor dat je (vooral bij Black Ops) ineens een half uur niet meer online kan verbinden??
Maarja je moet het zelf kiezen
Ik zeg XBOX :)
 
Hehe, fanboys hier. Ik zou zelf voor PS3 gaan, Xbox is trouwens ook gehackt hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan