Xbox 360 rapid-fire

Status
Niet open voor verdere reacties.

otie

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
313
Hallo, ik heb een vraagje over de xbox 360 controller,
ik ga een (half kapotte) controller kopen voor een spotprijsje, ik wil daar rapid-fire bij inbouwen maar ik weet niet wat voorn knopje ik moet gebruiken.

(ik weet niet of dit mag, of dat dit het goede forum er voor is maar ik denk dat het onder cheaten valt en aangzien het niet online of met punkbuster etc te maken heeft...)
 
Hallo

Hopelijk heb je hier iets aan :

de xbox ken ik niet , maar ik vermoed dat indien je op het "fire" knopje v/d controller drukt , deze niet vanzelf vuurt , en blijft vuren ??

Je dient dus iets te hebben die automatisch en snel voor u drukt.

De manier waarop je je vraag stelt heb ik mijn bedenkingen of je wel weet aan wat je begint...

"ik ga een (half kapotte) controller kopen voor een spotprijs ..." deze is kapot , dient dus te worden hersteld , en ... logischerwijze bezit je dus o.a. een voltmeter, soldeerbout en de nodige technische kennis.

"ik wil daar rapid-fire bij inbouwen maar ik weet niet wat voorn knopje ik moet gebruiken." doet me dan weer twijfelen , want dit is niet te fixen d.m.v. enkel een "knopje" .

Wat je volgens mij nodig hebt --> regelbaar oscillatortje gevoed vanuit de joystick en de uitgang hiervan met de fire drukknop verbonden.

schema mits kleine aanpassingen te gebruiken :

http://www.elektronik-kompendium.de/sites/praxis/bausatz_taktgenerator-mit-lmc555cn.htm

Dergelijke "spielerei" heb ik al diverse malen met succes ingebouwd in nes/snes en c64 controllers.

Peter

P.s.:

Indien het bovenstaande voor u chinees is , eventueel aan een kennis hulp vragen , of ... niet aan beginnen , want er bestaat een realistsiche kans dat je de console om zeep helpt.
 
Laatst bewerkt:
Tja ik ben bang dat dit toch wel onder hax valt ben ik bang, als je zegt dat je het alleen voor eigen gebruik offline gaat doen, is er natuurlijk geen probleem mee, maar in online loop je wel erg veel risico, persoonlijk zo ik het zelf nooit doen in online btw, wat is de lol er dan nog aan, alleen maar je geld aan spel verpest zo :p . Als je het in spellen als cod gaat doen, ben ik bang dat je heel snel geband word, daar letten ze echt streng op, ik zou zeggen gewoon niet doen, maar als je het voor eigen sp of splitscreen houd, dan neem ik aan dat je een of andere "repeater" of "repulser" erin moet bouwen? Of anders misschien "draaistroom" geen benul hoe dat in het NL heet (verdraaide tweetalig onderwijs :confused: ) . Er zal heus wel wat info op youtube staan.
 
KORT SAMENGEVAT:
Er moet veel kennis aan te pas komen om het in een (AL)Defecte controler te bouwen.
Dat is dus een moeilijke oplossing,
Een makkelijke oplossing; koop gewoon een modded controller met rapid fire.
Mvg.
 
graag oude topics met rust laten deze zijn niet actueel meer.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan