Xbox 360 S 4GB of Xbox 360 S 250GB?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hallo,

Ik overweeg toch om de Xbox 360 te gaan kopen, omdat deze een stuk goedkoper is dan de PS3 en ik een nieuwe videokaart nog altijd later kan kopen. Tevens heb ik thuis ook nog 2 controllers liggen voor de Xbox 360, die ik momenteel gebruik voor de PC.

Maar nou zit ik hiermee: Welke moet ik nemen?

Moet ik de versie van 4GB nemen of die van 250GB?
De versie van 4GB kost €180,-. De versie van 250 GB kost €240,-. Maar als ik de versie van 250GB neem + Halo Reach + Fable III, dan betaal ik €250,-

Wat moet ik nou doen :confused:

Hier kunnen jullie misschien ook wat mee:

Ik ga demo's spelen
Ik ga geen muziek, films en foto's op mijn Xbox zetten
Als het kan, ga ik spellen op mijn harde schijf installeren zodat het allemaal wat sneller en stiller gaat. Als dit gewoon zo legaal kan, ik ga mijn Xbox niet ombouwen!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg,
Rajeev!
 
Laatst bewerkt:
Als je de spellen op de interne HD van de xBox wilt zetten zou ik toch gaan voor de uitgebreide versie. Dan heb je dus 250GB aan vrij HD ruimte.
Of het zo makkelijk gaat zonder ombouwen durf ik niet te zeggen, ik heb geen xBox, wat ik heb geen spelcomputer haha :D

grtjs jjw
 
250 gb.

hallo.

ik zou die van 250 gb nemen. omdat je voor spellen ook geheugen nodig hebt. 4 gb is wel beetje weinig als je ook demo's gaat spelen.
wij hebben ook zelf xbox 360 en een harde schijf omdat 4 gb kapot was, en stond vol,
er stonden een paar demo's op. en geen films.

mvg. rikkm0
 
Oke!

Heb je de Xbox 360 slim? of de eerste generatie? Kun je me iets over te Xbox vertellen? Wat is er goed aan? En wat is er slecht aan?
 
Oke!

Heb je de Xbox 360 slim? of de eerste generatie? Kun je me iets over te Xbox vertellen? Wat is er goed aan? En wat is er slecht aan?

hallo.

wij hebben 2 x een xbox 360, de eerste is oververhit geraakt. en doet niet meer , heeft een ring of death, zorg ervoor dat hij niet in dichte kast ofzo staat.
2 de is een arkade met harde schijf van 250 gb.

goed, ver ontvangst met draadlose controles. en je kunt accu's bij kopen, kost geen baterijen. en je kunt cd houder dicht doen zonder dat je opmoetstaan.
 
Oke. Raakt de nieuwere versie ook overhit? Ik ben van plan hem in een kas te gaan zetten, maar dan gewoon een plank die aan 2 kanten is afgesloten en aan de voorkant en achterkant gewoon open is. Dus warme lucht kan er altijd uit. Moet ik mijn XBOX rechtop laten staan of gewoon laten liggen?
 
Oke. Raakt de nieuwere versie ook overhit? Ik ben van plan hem in een kas te gaan zetten, maar dan gewoon een plank die aan 2 kanten is afgesloten en aan de voorkant en achterkant gewoon open is. Dus warme lucht kan er altijd uit. Moet ik mijn XBOX rechtop laten staan of gewoon laten liggen?

wij hebben de nieuwe nou zeker meer dan een half jaar. hij doet nog.
zit er ruimte tussen de plak aan de zijkant en de xbox 360 want daar komt de warme lucht uit. onze licht gewoon. staan kan ook wel.
 
Oke bedankt! Is het menu ook Nederlandstalig?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan