Xbox 360 Slim vs. Playstation 3 slim

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapje001

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hallo allemaal,

Wij krijgen dit jaar van sinterklaas een Xbox 360 Slim of een Playstation 3 slim. De keuze is aan ons. Ik wil dan wel een Xbox met 250 gb geheugen. De prijs maakt uiteindelijk dus maar 30 euro uit of zo.

Welke vinden jullie aan te raden?
Welke gaat er eerder kapot?

Het maakt me qua extra spellen niet zoveel uit, ik zal voornamelijk fifa, call of duty en andere grote spellen spelen.

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik zou voor de ps3 gaan, want de xbox maakt nog wel eens krassen op spellen. Verder moet je voor het online game betalen en bij de ps3 is het gratis. Het enige wat je wel mis loopt zijn games als Halo en Fable want die komen niet op de ps3 uit. Verder maakt de Xbox meer geluid dan de Ps3 dat stoort mij heel erg maar dat ben ik;)

Ik zou voor de ps3 gaan;)

Sander

Ik ook! 'K heb een paar dagen een ps3, en ben er helemaal weg van. Op langer termijn heb je er ook meer aan omdat hij 3d kan afspelen!

Het enigste met een xbox is dat je moet betalen om online te kunnen spelen maar dat kan je al krijgen vanaf 40 euro per maand dus dat is niet zo heel duur verder is het verhaal van dat de xbox krassen maakt op je cd's al verholpen de nieuwe xbox's doen dat niet meer

Ja maar wat is nou 60,- per jaar reken maar uit per maand hoeveel je dan kwijt bent das als je er veel gebruikt van maakt is het goedkoop en mijn mening vind ik de xbox controller lekkerder in de hand omdat ze dikker zijn

Topic is van vorig jaar en dus niet actueel meer. Graag oude topics met rust laten.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan