Xbox 360 Spellen Branden Error.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs328

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hoi.
Ik heb 4 keer 2 spellen proberen te branden op een Dual-Layer schijf van het (***)merk imation. :P

Elke keer gaf hij dit aan I/O Error!

Device [0:1:0] PHILIPS DVDR1660P1.3(Di) (ATA)
ScsiStatus: 0x02
Interpretation: Check Condition
CDB: 2A 00 00 1D 34 E0 00 00 20 00
Interpretation: Write (10)-Sectors: 1914080-1914111
SenseArea: 70 00 03 00 00 00 00 12 00 00 00 00 0C 00 00 00 00 00 00 01 02 03 04 05
Interpretation: Write error.

Een enkele keer bij het spel : Race Driver GRiD gaf hij het niet aan.
Bij Battlefield Bad Company en Soul Calibur IV wel.

Ik heb ook wel een plaatje.

Tja, mischien is de combinatie van brander en schijven niet geweldig...
Een ander merk schijfje geeft hetzelfde resultaat?

Weet ik niet.
Ik weet niet waar je Verbatim schijven kan halen hier in het dorp :P ( Kan volgens mij niet moet es een keer naar de stad. )

Troelstra in Sneek verkoopt meerdere merken, waaronder NASHUA, Sony én Verbatim ..

Ok Thanks.
Frysk 4 life hea :P

Nou mooi Frysk 4 life hea, maar niet voor mij. Wat is trouwens dat rood\blauw gestreepte embleem met die rode vlekken voor iets.
Die troelstra is een dure smit kijk even op onderstaande site eerste klas dvd/cd 's.

Even bestellen per spindel met een paar mensen en je bent goedkoop klaar en goede kwaliteit.

http://www.iwonatec.de/index.php?cPath=33_35

Laatst bewerkt:
Troelstra kan best wel een dure zaak zijn, ze kunnen de schijven per stuk leveren, en dus ideaal om te proberen.
Anders heb je een spindel schijfjes waar je niet tevreden over bent. (en het is relatief in de buurt van TS)

Troelstra kan best wel een dure zaak zijn, ze kunnen de schijven per stuk leveren, en dus ideaal om te proberen.
Anders heb je een spindel schijfjes waar je niet tevreden over bent. (en het is relatief in de buurt van TS)

Heb nog nooit problemen gehad, kan ook aan het branden liggen virusscanner en dat soort dingen moet je eens uitschakelen.
En wat de spindels betreft lekker goedkoop, liever dit dan 5 x te veel betalen.:p;)

Beledig de Friese vlag niet he. Vlekken........ :evil:

Kan aan de DVD's of aan de image liggen inderdaad. Als ik je een tip mag geven: importeer je spellen. Het kost je nog geen € 30,- en je hebt een volledig legaal, 100% werkend Xbox360 spel. :)

Beledig de Friese vlag niet he. Vlekken.......
Jammer geen gevoel voor humor.

Reserve kopie mag je altijd branden toch.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan