{xbox 360} waarom harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

ik ga (misschien) een xbox 360 arcade kopen zonder harde schijf. Demo's downloaden en muziek erop zetten ofzo ben ik niet van plan. alleen maar een paar spellen spelen met een cd (bijv. harry potter 7 de game) is het aangeraden om er een harde schijf bij te kopen, als dat echt nodig is voor bijv. spel opslaan?

alvast bedankt! :thumb:

MVG Tom
 
Als je niet online gaat en geen demo's/themes/avatars wilt downloaden, koop een arcade! Je hebt genoeg aan volgens mij 512 mb (of 256). Ik heb momenteel eentje van 20 gig en gebruik ook niet meer dan 500 mb!
 
bedankt voor de reactie! :thumb:

ik weet niet voor xbox 360 arcade ik heb gekocht (de 256mb of de 512mb) dus laat ik maar gewoon van het laagste uit gaan, de 256mb. hoeveel spellen kan ik daar ongeveer op opslaan? (dan bedoel ik de wat nieuwere spellen zoals harry potter 7, call of duty 6, etc.)
 
Elk spel gebruikt ongeveer 5 - 10 mb opslagruimte (meestal 5 of minder) Je hebt 2 slots in je xbox en je zou altijd nog een stickje bij kunnen kopen :thumb: Ik denk dat je ongeveer 35 spellen (dus niet van 1 spel 35 savegames, maar van verschillende spellen) kunt opslaan.
 
in dat geval kan ik voorlopig wel genoeg gamen :D

bedankt voor de info! :thumb:
 
Speel je xbox live? Indien je bv. expansions wilt kopen heb je volgens mij WEL een harde schijf nodig.
 
Uitbreidingen op spellen (add-ons) :p. Bijvoorbeeld:

Red dead redemption, en een nieuwe uitbreiding daarbij is: Undead Nightmare
 
uhm.. ik denk niet dat ik dat ga gebruiken.... maar mocht ik ooit een moelijkheid hebben waarbij ik een harde schijf nodig heb, dan kan ik er altijd wel een harde schijf bijkopen. je hebt er toch al een vanaf iets van 20 euro? eentje van 20gb dan ;)
 
Die dingen kosten tegenwoordig niks meer.. 2e hands misschien ergens 15 euro..
 
oké dat klinkt goed :D zijn er verder nog dingen waar ik een harde schijf voor nodig heb?
 
Gears of War kon je alleen spelen met harde schijf??? Dat weet ik niet zeker, maar had wel zoiets gelezen... Voor de rest, je kan spellen installeren. Daardoor maakt je xbox minder geluid, je moet dan nog wel je DVD in de drive houden. Ik heb ook wel eens een spel geïnstalleerd, maar vond dat het lawaai nou niet echt wonderbaarlijk veel afnam....
 
Voor de rest, je kan spellen installeren. Daardoor maakt je xbox minder geluid, je moet dan nog wel je DVD in de drive houden. Ik heb ook wel eens een spel geïnstalleerd, maar vond dat het lawaai nou niet echt wonderbaarlijk veel afnam....
als je een spel niet installeert moet je hem toch ook in de dvd drive houden? wat is dan het verschil?
 
Dat je xbox niet zosnel de disc hoeft te draaien omdat hij minder data hoeft te lezen... Daardoor maakt de xbox minder geluid en dat vinden veel mensen fijn ;)
 
ooooowww.... op dié manier! :D maar dat lawaai maakt mij niet zoveel uit, dan zet ik mn tv gewoon lekker hard! :D maar het komt er dus op neer dat ik gewoon zonder harde schijf alle spellen kan spelen (behalve misschien gears of war) en opslaan zonder gedoe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan