Xbox 360 Wazig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Ik heb sinds gisteren een Full HD 1080p LCD Monitor gekocht, nu heb ik mijn xbox 360 eraan vast met zoon VGA Kabeltje maar ik vind somige games erg wazig, de filmpjes van Inside Xbox vind ik er ook gewoon lelijk uitzien...
weet iemand hoe dit komt? ik weet niet of dit er is maar als ik een HDMI kabeltje tussen de 360 en men monitor zou doen, zou dat het beter maken?
het lijkt namerlijk alsof ik bijvoorbeeld Half-life 2 zit te spelen in 640x480 resolutie en dat ie dan wordt uitgestrekt.
ik heb de settings op 1920x1080 staan en op widescreen en op het doosje van half-life 2 staat 1080p maar ik vind het zo er maar stom uitzien :(

Ik heb iets gevonden maar ik zou graag willen dat iemand kan zeggen of dit goed is.
Ik heb dus dit probleem dat alles zo wazig is en niet zo scherp als op men pc.
bijvoorbeeld half-life 2 op de pc is echt super scherp maar op de xbox 360 wazig.
het komt blijkbaar omdat ik een gewoone vga kabel gebruik van men xbox 360 naar men monitor.
men monitor is Full HD 1080p maar dat vga kabeltje kan dat niet op het beeld goed krijgen.
ik vond dus op het internet dat ik een HDMI Kabeltje moet gebruiken omdat hij dan pas dat Full HD 1080p op men scherm kan krijgen.

is dit waar? zoja dan ga ik even zoon kabeltje bestelen xD

zoja dan heb ik hier een kabeltje gevonden: http://www.hdmikabelshop.nl/index.php/hdmikabelshop/hdmi-kabel-1-3-verguld-10-meter.html
is die goed? ik las dat die ook een audio signaal naar men scherm stuurd kan ik dan men boxen/headset inpluggen in men monitor? er zit daar namerlijk wel een aansluiting voor.

Laatst bewerkt door een moderator:
zoja dan heb ik hier een kabeltje gevonden: http://www.hdmikabelshop.nl/index.php/hdmikabelshop/hdmi-kabel-1-3-verguld-10-meter.html
is die goed? ik las dat die ook een audio signaal naar men scherm stuurd kan ik dan men boxen/headset inpluggen in men monitor? er zit daar namerlijk wel een aansluiting voor.

in plaats van reageren kan je ook de startpost aanpassen ;)

die kabel is goed, maar wel 10meter lang :P als je dat niet nodig hebt is het ongeloofelijk duur.

bij de action hebben ze hdmi kabels voor 3 euro en met 5 jaar garantie :) heb er zelf nu 8 in gebruik en werken allemaal perfect (ook xbox360!)

ja die stuurt audio naar het scherm :P en ja je kan ook je boksen erop aansluiten :)

oke thx ;) want ik speel eigenlijk wel liever op men xbox dan op men pc :P zat zonet ook weer Tomb Raider Underworld te doen en hij crashte en zulke troep heb je niet bij consoles :3

oke thx ;) want ik speel eigenlijk wel liever op men xbox dan op men pc :P zat zonet ook weer Tomb Raider Underworld te doen en hij crashte en zulke troep heb je niet bij consoles :3

mijn broertje zat avatar te doen gisteren, op de xbox 360 en die crashde ook :P
(en me broertje ook zo wat)

het komt inderdaad minder voor ja

pc gaming :love::love::love::love:

hahahaha xD, Ik ben ook gek op gaming op pc's xD maar ik speel toch alleen maar counter-strike 1.6 en source en nog wat andere steam games en world of warcraft dus in principe heb ik niet zoon snelle pc nodig :) ik speel de nieuwere games liever op een console xD maar btw ik zat zonet de demo van mirrors edge te spelen op de xbox en die was wel heel erg scherp :P
Waarom doet Half-life 2 dan zo raar? ik vond half-life 2 episode 1 wel wat scherper :P

mirrors edge is gewoon al een hele mooie game :)

die hdmi kabel verbetert het NOG meer :)

Zie ook je privé berichten. Laat de oude topics eens met rust en kijk eerst naar de datum voordat je reageert. Deze is van 2010, dus zeer lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan