Xbox 360 wireless n networking adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterpost

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
99
hallo allemaal,

Ik heb een xbox 360 pro met 60GB hd. Ik zit er over na te denken om een wireless adapter te kopen om op live te kunnen. Alleen toen ik op internet keek bleek er een nieuwe versie te zijn, veel sneller en dezelfde prijs als de gewone. Alleen hij is zwart, dat maakt opzich niet uit want hij staat in een kastje dus zie je dat niet. Maar mijn vraag is, werkt de wireless n networking adapter wel op de xbox 360 pro?

Alvast bedankt!
 
Maar onze router staat in de werkkamer van m'n vader, dus dan zou er een kabel door het de hele boven verdieping moeten?

O, sorry, ik snap het al die dingetjes zijn ook draadloos. Sorry dat ik zo dom deed. Maar, dan heb je toch twee kabbels nodig. 1 voor xbox naar dat ding. EN 1 voor dat andere ding naar de router?
 
Nee, dat is ook niet waar. Het is een nieuwe techniek, het internet gaat via de stroomlijnen in je huis. De stroomlijnen dienen als internetkabel.
 
attachment.php
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    6,7 KB · Weergaven: 194
Nee, dat is ook niet waar. Het is een nieuwe techniek, het internet gaat via de stroomlijnen in je huis. De stroomlijnen dienen als internetkabel.

O, dat is mooi. En dat is altijd goed (die verbinding)? Dus als ik het goed begrijp. Kabeltje van xbox naar dat ding en dat ding in stopcontact. En dan een kabeltje uit je router naar het tweede ding en die weer naar een stopcontact?
 
Ja, dat klopt. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit van de verbinding gewoon goed is aangezien het eigenlijk gewoon bekabeld is.
Het is in iedergeval stabieler als draadloos internet.
 
Laatst bewerkt:
oke, mooi ik zal er naar kijken, en ik hoef hem zelf niet te betalen want ik ga hem vragen voor m'n verjaardag (7 maart). Dit was trouwens m'n eerste vraag op helpmij.nl ben pas sinds een paar minuten lid. Mijn vraag is beantwoord.
 
thnx maar, dat zijn starter sets toch met allemaal 85mbps, is dat goed?. Want op die aller eerste site die je gaf stonden ook allemaal van die dingen met 200mbps etc?
 
De maximale snelheid dat in Nederland gehaald wordt qua snelheid van internet is 120Mbps. En dit is zeer uitzonderlijk als je dit hebt. En een Xbox vebruikt echt niet zoveel internet, dat zou ongezond zijn :p Draadloos is maximaal 54Mpbs bij de meeste routers. Dit is goed genoeg.
 
De maximale snelheid dat in Nederland gehaald wordt qua snelheid van internet is 120Mbps. En dit is zeer uitzonderlijk als je dit hebt. En een Xbox vebruikt echt niet zoveel internet, dat zou ongezond zijn :p Draadloos is maximaal 54Mpbs bij de meeste routers. Dit is goed genoeg.

O, okee, maar bij dat draadlose ding van de xbox hadden ze het ook over streams van je pc? Is daar dan ook een oplossing voor? En wat ik oook nog wou weten is hoe je van je usb stick ( die je dan aansluit op xbox) het op je hd van je xbox zet?
 
Streamen van je PC naar de Xbox kan nog steeds. Des te beter met deze apparaatjes aangezien de kwaliteit beter is als draadloos. Ik heb zelf ook een Xbox maar ik heb me nog niet verdiept in het overplaatsen van films naar de hardeschijf. Voor streamen heb je een PC met Media Center nodig en de films moeten in .wmv formaat zijn.
 
o okee, ik heb wel zo'n progje waarmee je films om kan zetten in .wmv voormaat met een xbox 360 codec. Maar eigenlijk is het goedkoper, beter, en heeft dezeflde mogelijkheden?
 
Laatst bewerkt:
Ja, het is eigenlijk gewoon bekabeld internet alleen dan via het stroomnet. Draadloos was altijd minder betrouwbaar dan kabel.
 
Ik had dus ook een vraag geplaatst over dat internet met de xbox door die twee stekkers en heb me antwoord gevonden.:thumb:
Maar nog ff een kleine vraag...is er nog verschil kwaa merk in die stekkers??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan